Leczenie niepłodności

1. Data: 2005-08-18 19:41:43

Temat: Leczenie niepłodności
Od: "dasiool" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

czy możecie polecić cokolwiek w Polsce, ale z własnego doświadczenia lub w
iedzy, a nie z google. Przetestowałem już kilka prywatnych klinik i nie wiem
czy ze względu na komercyjny charakter in vitro czy sztucznej inseminacji,
nie rozmawia się o innych rozwiązaniach, tylko jakieś ściemy. Chodzi o dob
rego fachowca, który postawi właściwą diagnozę i otwarcie porozmawia, a nie
będzie chciał wyciągnąć kasę wyłącznie (bo jeśli będzie za co, to niech ma).
Chcemy się leczyć, a nie zapłodnić.

Pozdro i dzięki za podpowiedzi.

2. Data: 2005-08-19 06:55:53

Temat: Re: Leczenie niepłodności
Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dasiool" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> będzie chciał wyciągnąć kasę wyłącznie (bo jeśli będzie za co, to niech

Znajoma nie mogla zajsc w ciaze. Okazalo sie, ze jajeczko nie dojrzewalo
czy jakos tak. W tej chwili maja dwojke. Leczyla sie w Poznaniu. Tyle ze
zaczela od dobrego ginekologa juz na miejscu, ktory porobil rozne badania
i chyba tam skierowal.
A robiliscie kiedykolwiek wykresy temperatur? Czasem mozna w ten sposob
samemu okreslic czy wystepuje w ogole jajeczkowanie. To jedno przynajmniej
byloby z glowy.

Pozdrawiam
Ann

3. Data: 2005-08-19 07:51:54

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
> będzie chciał wyciągnąć kasę wyłącznie (bo jeśli będzie za co, to niech

podaj miasto, może akurat mieszkacie w okolicy, jeśli nie to może ktoś kto
się leczył da Wam namiary, inaczej trudno będzie...

4. Data: 2005-08-19 09:36:27

Od: Cathleen <c...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Aug 2005 21:41:43 +0200, *dasiool* napisał(a):

> czy możecie polecić cokolwiek w Polsce

Poczytaj na http://www.nasz-bocian.pl/modules.php?name=Kliniki oraz na
forum.

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435] [tlen: cathleen-online]

jak wrocic do stanu ogolnej rownowagi?
jak wrocic do stanu ogolnej rownowagi?
RSI - ZCN - ganglion c.d.n... poczytajcie!
Wypis ze szpitala
Kosmodysk a bóle kręgosłupa