jak wrocic do stanu ogolnej rownowagi?

1. Data: 2005-08-18 19:21:37

Temat: jak wrocic do stanu ogolnej rownowagi?
Od: klops <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od prawie dwoch miesiecy przechodzimy z narzeczona przez kłopoty
związane z jej trzustką. Był pierwszy atak (diastazy 700 jednostek),
skonczylo sie na pogotowiu. Nastepny atak (po rowno miesiacu) byl
powazny i skonczyl sie w szpitalu, hospitalizacja trwala prawie dwa
tygodnie, a dowiozłem ją do szpitala z miejscowości odleglej o ok. 100km
podobno w stanie ciężkim (diastazy na poziomie 10000 - nie przesadzilem
z zerami, lekarz sie tez dziwil - jednostek). Po wyjsciu ze szpitala
zdecydowana trzustkowa dieta, w miedzyczasie narzeczona rzucila
kategorycznie palenie. Niestety kilka dni temu w nocy znowu atak
(diastazy 2490 jedn.) - nie był to błąd żywieniowy, prawdopodobnie
chodziło o to, ze sie zdenerwowala - rzekomo to tez moze byc przyczyna
naglej emisji enzymow.
Czekamy teraz jak zbawienia zabiegu majacego na celu usuniecie kamieni z
woreczka zolciowego, bo rzekomo one sa jednym z potencjalnych skladnikow
etiologii ostrego zapalenia trzustki, a na USG wyszly calkiem wyrazne.
W miedzyczasie doszly jeszcze fluktuacje z szaloną rodziną, ktora
okazala sie czychac na tego typu okolicznosci i zamiast pomoc - tylko
wszystko zaognila i skomplikowala.
W kazdym razie w chwili obecnej - oglednie mowiac - jestesmy dość
zdołowani. Na to nalozyl sie brak urlopu i dosc stresujaca praca w
duzych ilosciach. Ja w trakcie jak sie wszystko działo biegałem i
łatwiłem co bylo trzeba z podniesiona adrenalina. Teraz jak odpuscilo -
czuje sie jakby mnie ktos bił od tygodnia. Jestem do niczego. Bóle
głowy, po 8h snu jestem skołowany i niewyspany, ogólne obnizenie
nastroju i powolnosc, ale gdy tylko pojawia sie stres - duza nerwowosc i
chyba nieadekwatne do bodźca reakcje. Jem normalnie, nie pije alkoholu.
Mialem kiedys (3 lata temu) epizod depresyjny i przyjmowalem cos
trojpierscieniowego, zreszta z dobrym skutkiem, ale wiem ze to nie to.
Nie jest tak zle, ale czuje ze powinienem sobie pomoc zamiast sie meczyc
i wychodzic z tego tygodniami. Tym bardziej, ze chcialbym byc podporą, a
nie dodatkowym kłopotem.
Czy mozna nie na recepte kupic sobie jakis zestaw leków/ ziółek i zrobic
sobie mala kuracje stawiajaca na nogi? Moze magnez? Wole nie isc do
specjalisty bo jeszcze by sie skonczylo na jakichs trojpierscieniowcach
abo co :), a pamietam ze seks potem jest zaden :| Zreszta mulą, a ja
musze pracowac, dbać, chuchać, jeno powietrze ze mnie uszło...

pozdrawiam,
klops

2. Data: 2005-08-18 20:21:17

Temat: Re: jak wrocic do stanu ogolnej rownowagi?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Aug 2005, klops wrote:

> Czy mozna nie na recepte kupic sobie jakis zestaw leków/ ziółek i zrobic
> sobie mala kuracje stawiajaca na nogi? Moze magnez? Wole nie isc do
> specjalisty bo jeszcze by sie skonczylo na jakichs trojpierscieniowcach

jaki jest poziom cholesterolu i trojglicerydow?
zakladam, ze narzeczona nie ma skolnnosci do naduzywania alkoholu?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2005-08-18 21:08:49

Od: klops <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> jaki jest poziom cholesterolu i trojglicerydow?
> zakladam, ze narzeczona nie ma skolnnosci do naduzywania alkoholu?

o mamusiu. nie wiem.
pewnie wyjde na sobka, ale pytanie dotyczylo glownie mnie - upraszam
wybaczenia sformulowania pokretnego.
narzeczona trzyma sie duzo lepiej, wydaje mi sie, ze to z powodu
niezlych rokowan (po rozprawieniu sie z kamykami) o jakich wszedzie
mozna czytac. zreszta samych cierpien natury somatycznej ma nieboga
tyle, ze nie czas jej słuchac tego co psychika podpowiada. inaczej u mnie.
wracajac do pytania: nie, narzeczona nie ma sklonnosci do naduzywania
alkoholu. od 1.5 miesiaca nie uzywa wrecz wcale. wczesniej w ilosciach
drink - dwa drinki/ tydzien.

pozdrawiam,
klops

jak wrocic do stanu ogolnej rownowagi?
RSI - ZCN - ganglion c.d.n... poczytajcie!
Wypis ze szpitala
Kosmodysk a bóle kręgosłupa
Morfologia [anty-HBs]