Leczenie prostaty.....zapytanie o metodę.

1. Data: 2006-08-16 07:38:04

Temat: Leczenie prostaty.....zapytanie o metodę.
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów nie wie czasami czy metoda opisana pod danym
linkiem:

http://www.optimed.home.pl/lasery_NIAGARA.php

jest gdzieś dostępna na kasę chorych.

Zabieg prywatny kosztuje 9000 zł. Co niestety znacznie przekracza
możliwości mojej rodziny, i mojego chorego taty.

Zapewne kolejny raz dowiem się iż nasza kochana służba zdrowia, poza
standardowym "rozkrojeniem pacjenta"
na stole operacyjnym (po którym pacjent nigdy nie dojdzie już do normalnej
sprawności ruchowej) niczym innym nie dysponuje, a składki płacone przez
mnie, mojego chorego ojca, i całą moją rodzinę wpadną w otchłań
nieskończonych potrzeb NFZ-u.

Zdaje sobie sprawę iż odpowidź będzie brzmiała NIE......, ale może
jakieś światełko w tunelu....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

2. Data: 2006-08-16 12:11:08

Temat: Re: Leczenie prostaty.....zapytanie o metodę.
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nieskończonych potrzeb NFZ-u.
>
> Zdaje sobie sprawę iż odpowidź będzie brzmiała NIE......, ale może

Nie jestem urologiem ale wydaje się ,że laser wykonuje dokładnie to co
elektroda podczas elektroresekcji ( TURP) - a to jest powszechnie
stosowana metoda usuwania części prostaty. Tak samo wydaje sie, że jeśli są
wskazania do prostatektomii to trzeba ją wykonać a nie elektroresekcję czy
laseroresekcję. O tym trzeba porozmawiać z jakimś bezstronnym urologiem.
Warto też zauważyć ,że usuwanie tkanki prostaty małoinwazyjnymi metodami
często trzeba powtarzać kilka razy.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2006-08-16 12:27:25

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> laseroresekcję. O tym trzeba porozmawiać z jakimś bezstronnym urologiem.
> Warto też zauważyć ,że usuwanie tkanki prostaty małoinwazyjnymi metodami

Bardzo dziękuję za podpowiedzi.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

4. Data: 2006-08-31 19:41:51

Od: p...@w...pl (kevin) szukaj wiadomości tego autora

Mam znajomego, który też miał z prostatą problem. Trafił na jakiegoś
dobrego lekarza i od tej pory już nie ma z tym problemu. Dał mi jego
tel.0323326448

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

5. Data: 2006-08-31 20:00:09

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kevin napisał(a):
> Mam znajomego, który też miał z prostatą problem. Trafił na jakiegoś
> dobrego lekarza i od tej pory już nie ma z tym problemu. Dał mi jego
> [...]

Taaaaa, Centrum "Medycyny" Komplementarnej ;-).

Pozdrawiam
Piotr

Srodki na wzrost potencji
Problem z podnieceniem
Niedobrzemi, mam nudności !
kamica miąższowa , kamien w śliniance POMOCY!!!
Po koncercie.