Po koncercie.

1. Data: 2006-08-15 17:41:39

Temat: Po koncercie.
Od: "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem sobie w piątek przez jakieś 1,5h na beach party i od tamtej pory
coś dziwnego dzieje się z moim lewym uchem. Mianowicie mam wrażenie, że jest
one lekko przytkane, jakby było w środku lekko napuchnięte. Czuję lekkie
ciśnienie w tym uchu. Jakby obrzęk, czy coś w tym rodzaju. Słyszę tym uchem
dobrze a moje objawy zamykają się w tym fizycznym dyskomforcie. Ile taki
stan może trwać i kiedy można zacząć się martwić? Stałem z bratem jakieś 30
metrów od sceny i on stojąc przede mną nie ma żadnych dolegliwości. Nie
jestem typem imprezowicza i na dyskoteki chodzę dosłownie raz na ruski rok.
Podczas imprezy nie czułem żadnego bólu w tym uchu, więc nie sądzę, aby
granice wytrzymałości zostały przekroczone. Jutro wyjeżdżam na jakieś 3 dni
i dopiero po powrocie będę mógł myśleć o wizycie u lekarza. Co o tym
sądzicie?

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-08-15 19:02:16

Temat: Re: Po koncercie.
Od: "Szkodnik" <e...@W...PeeL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> napisał w wiadomości

[ciach]

> Co o tym sądzicie?

Po prostu za głośno było. Mialem coś podobnego i po ok. 2 dnich nie było po
tym śladu.

3. Data: 2006-08-15 19:06:59

Od: "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po prostu za głośno było. Mialem coś podobnego i po ok. 2 dnich nie było
> po tym śladu.

Zgadzam się. Też sam niejednokrotnie tak miewałem i też po 2-3 dniach
mijało, ale tym razem trochę za długo się to utrzymuje i szczerze mówiać
zaczynam się martwić.

Pozdrawiam.

4. Data: 2006-08-17 16:16:26

Od: "Gerard" <b...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam się. Też sam niejednokrotnie tak miewałem i też po 2-3 dniach
> mijało, ale tym razem trochę za długo się to utrzymuje i szczerze mówiać
> zaczynam się martwić.

Gdy ja mialem cos takiego po 10 dniach poszedlem do lekarza, (mialem jeszcze
bole i zawroty glowy). Dostalem jakis medykament i przeszlo. Dodam ze zanim
poszedlem do lekarza moj stan sie pogarszal.

pzdr, Gerard

znowu o HPV
Bóle zwyrodnieniowe stawów
Tętno 49!!!