leczenie ozonem

1. Data: 2006-08-15 11:33:13

Temat: leczenie ozonem
Od: RR <r_kropka_rogoz@szpitaljp2_kropka_krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W telewizji reklamuje się urządzenie do kąpieli w bąbelkach ozonu niby
mającą relaksować, usuwać celulitis złogi cholesterolu i Bóg wie co
jeszcze, tymczasem oficjalnie ozon uznaje się za trujący
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ozon_%28chemia%29
To jakim cudem to można sprzedawać ludziom ?
Romek

2. Data: 2006-08-15 12:28:49

Temat: Re: leczenie ozonem
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

RR pisze 15-08-2006 13:33:
> W telewizji reklamuje się urządzenie do kąpieli w bąbelkach ozonu niby
> mającą relaksować, usuwać celulitis złogi cholesterolu i Bóg wie co
> jeszcze,

Poczytaj sobie więcej:
http://www.google.pl/search?q=ozonoterapia&start=0&i
e=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl
-PL:official

> tymczasem oficjalnie ozon uznaje się za trujący
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Ozon_%28chemia%29

Khem, ja też uważam wikipedię za przydatne narzędzie, ale "oficjalnie"?
Bez przesady. Można w niej wpisać, że tlen jest śmiertelną trucizną,
zwłaszcza w stężeniu 21% :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-08-15 13:35:40

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RR" <r_kropka_rogoz@szpitaljp2_kropka_krakow.pl> napisał w
wiadomości news:ebsbi3$7oo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Ozon_%28chemia%29
> To jakim cudem to można sprzedawać ludziom ?

Papierosy i alkohol też się reklamuje i sprzedaje, a w Holandii "miękkie"
narkotyki...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-08-15 21:06:22

Od: Pchełka <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jakim cudem to można sprzedawać ludziom ?

nie znam się na tym. wiem tylko, że w tej reklamie jest fotomontaż:). Wystarczy
porównać tę "dłoń z egzemną" ze zdrową albo inne części ciała:). Mogliby
przynajmniej 2 różne zdjęcia dać, inne pozycje a tak to widać, że te "dowody" to
pic na wodę:)

5. Data: 2006-08-15 21:31:59

Od: Orion1410 <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LM napisał(a):

> Poczytaj sobie więcej:
> http://www.google.pl/search?q=ozonoterapia&start=0&i
e=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl
-PL:official

Ja czytałem, ale jakoś nie znalazłem na tych stronach ani słowa na temat
jego toksyczności.

> Khem, ja też uważam wikipedię za przydatne narzędzie, ale "oficjalnie"?
> Bez przesady. Można w niej wpisać, że tlen jest śmiertelną trucizną,
> zwłaszcza w stężeniu 21% :-)

Mam dla ciebie w takim razie pytanie, co to jest wartość progowa ochrony
zdrowia dla ozonu?
Podpowiem, że wynosi ona 110 ug/m3

pozdrawiam

Orion1410

6. Data: 2006-08-15 21:45:58

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Orion1410 pisze 15-08-2006 23:31:

e=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl
-PL:official

> Ja czytałem, ale jakoś nie znalazłem na tych stronach ani słowa na temat
> jego toksyczności.

Toż właśnie dlatego podałem ten link. Za małego emotikonka dałem w
dalszej części postu?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2006-08-19 22:58:05

Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuję na odziale rehabilitacji i są u nas również zabiegi ozonoterapii.
Z tego co wiem reklamowana w tv. mata ozonowa może byc o tyle niebezpieczna
że nie posiada atestu. Z ozonem jest tak jak z kazdym innym 'lekiem',
witamina C w nadmiernej ilości też może wywołac nieporządane skutki.
Agregat do maty ozonowej jest jednak tak skonstruowany że wytwarza na tyle
niskie ilości ozonu że nie jest szkodliwy. (mówimy o tym posiadającym atest)
Sam zabieg jest bardzo dobry, przyjemny i znacznie poprawia samopoczucie
likwidując większość dolegliwości.
Naprawdę ma dobroczynny wpływ na skórę.

Marta

[prasa] Jak z pacjenta zrobić głupka