Leczenie przetluszczajacej sie skóry

1. Data: 2005-11-10 15:31:19

Temat: Leczenie przetluszczajacej sie skóry
Od: "news.tpi.pl" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowne Piekne Panie (Panow?),

moj problem to przetluszczajaca sie skora twarzy. Próbowalem kremow
matujacych i stwierdzilem, ze nie ma to najmniejszego sensu. Obecnie myje
twarz LPR Effaclar i Effaclar K i jestem ogólnie zadowolony, jednakze skóra
po krótkim czasie strasznie sie swieci, wygladam jakbym wysmarowal sie
maslem oraz czuje sie nieswiezo. Czy jest jakas medyczna mozliwosc
zredukowania przetluszczania? Cos, co po jakims czasie stosowania zmniejszy
nadmierne wydzielanie sebum? Czy dermatolog cos moze poradzic, czy wydam
ctylko iezka kase w aptece na rzeczy, które niczego nie zmienia?

Czy ktos z was w efektywny sposób poradzil sobie z tym problemem? Co
polecacie?

Dodatkowe info> jestem facet

Thx za rady

1. Data: 2005-11-10 16:51:41

Temat: Re: Leczenie przetluszczajacej sie skóry
Od: "news.tpi.pl" <g...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Czemu mi nicka ukradles zlodzieju???

1. Data: 2005-11-10 18:59:30

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <g...@l...it> napisał w wiadomości
> Czemu mi nicka ukradles zlodzieju???

Czy moglibyście sobie, sieroty nieszczęsne, obaj wpisać do pola "Od"
cokolwiek, byle nie nazwę newsserwera? Nie mówię, żeby od razu imię i
nazwisko, ale *jakąkolwiek* sensowną ksywę?

--
JoP

1. Data: 2005-11-10 21:48:57

Od: "Bluzgacz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.tpi.pl" <m...@k...pl> wrote in message

> Witam Szanowne Piekne Panie (Panow?),

Zajebisty nick.
Kurwa, ze ja na taki nie wpadlem.....
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-11-10 22:12:07

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po krótkim czasie strasznie sie swieci, wygladam jakbym wysmarowal sie
> maslem oraz czuje sie nieswiezo. Czy jest jakas medyczna mozliwosc

Mi się nie udało.
Pozostają tylko porządne kremy matujące, jak np. bezzapachowy krem matujący
AA.
O.

1. Data: 2005-11-11 13:36:32

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle ze jest to dlugotrwala kuracja:
typu tonik, zel do myscia twarzy, krem i dwa razy w tygodniu peeling
maseczka i sie da :-)

a co do firm.
to krem polecany lysanel mat, ale jako ze moze byc za mocny to moze na
zmiane z kuracja matujaca z sorayi. Generalnie polecam ta serie - zielone
opakowania. Krem na dzien, na noc, zel, tonik i rewelacyjna maseczka.
A nie jest droga.
Pozdrawiam
KK

1. Data: 2005-11-11 19:27:26

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zmiane z kuracja matujaca z sorayi. Generalnie polecam ta serie - zielone
> opakowania. Krem na dzien, na noc, zel, tonik i rewelacyjna maseczka.

Nie jestem przekonana, czy skórę osoby ponadtrzydziestoletniej mozna katować
Lysanelem. Soraya miła,ale na pewno nie "leczy" skóry z przetłuszczania.
Tak więc utrzymuję, że sie nie da.
Skóra była tłusta także, kiedy brałam pigułki "anty" (a u niektórych
redukują one produkcję sebum) i w ciązy (cera była lepsza, gładsza i
zdrowsza ale nadal tłusta).
O.

1. Data: 2005-11-12 09:25:12

Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie krem ACNOFAN kosztuje 8 zł a jast swietny!
ma działanie lekko wysuszające, sciągające, szybko leczy ewentualne
niespodzianki na skórze , nie zawiera barwników.
Skład: Substancja czynna: ekstrakt z nagietka (Calendula officinalis),
ekstrakt z rumianku (Chamomilla recutita), olejek z drzewa herbacianego (Tea
Tree oil), witamina A, tlenek cynku .

[kraków] pedicure
czy da sie rozjasnic
[SPAM] tanie dermokosmetyki