Lęk

1. Data: 2004-11-24 22:01:33

Temat: Lęk
Od: "j2k" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pyt.
Od około 18miesiecy, choruję na pewną chorobę,która zaczeła się jak "grypa",
ale nią nie była i której do tej pory nie udało sie zdiagnozowac lekarzom.Po
około roku od zachorowania,przeczytałem o HCV, HBS,HIV i i nnych różnych
chorobach-i wtedy sie zaczeło. Grzebanie po ksiązkach, internecie, robienie
sobie badan, które wyszły wszystkie ujemnie itp. tak sie przejąłem że trudno
mi było sie opanowc.Po kilku miesiacach zaczeły dopadac mnie mysli że jezeli
nie wiadomo co to jest, to mogę nawet umrzec, nie wiedząc na co. Staram sie
o tym nie myslec, jednak podswiadomie, ta mysl cały czas powraca, a mój stan
sie pogarsza.Leżałem nawet w szpitalu, ale badania nic nie wykazały poza
(zacienieniem wnęk płuc), podwyższoną ciepłotą 37,1-37,4.Ostatnio zaczeły
powiekszac sie moje wezły chłonne pod prawą pachą, na szyi (konkretnie
nadobyjczykowe)boli mnie głowa i mam problemy z oczami w postaci czarnych
plamek i wieczornych rozproszen swiatła, do tego wszystkiego jestem
nadciśnieniowcem..Czy może mi ktos udzielić jakiejkolwwiek rady co to może
być.
Dzieki