OB

1. Data: 2004-11-24 21:47:28

Temat: OB
Od: "Marcin" <w...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie: dlaczego wartość odczynu Biernackiego różna jest u kobiet i
mężczyzn?

2. Data: 2004-11-24 22:15:33

Temat: Odp: OB
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

U kobiet prawidłowe wartości to do 12 mm, a u mężczyzn prawidłowe to 10mm,
po 1godzinie oczywiście.

Pozdrawiam
Looca

3. Data: 2004-11-24 22:24:31

Temat: Re: OB
Od: "Marcin" <w...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za odpowiedź, ale wartości te są mi znane.Interesuje mnie z czego
one wynikają tzn .dlaczego u kobiet są to wartości wyższe.

4. Data: 2004-11-24 22:25:18

Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <w...@w...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:co31n3$mf7$...@k...man.lodz.pl...

> Dziękuje za odpowiedź, ale wartości te są mi znane.Interesuje mnie z
czego
> one wynikają tzn .dlaczego u kobiet są to wartości wyższe.
>
> Pozdrawiam

Aż tak wszech wiedzący nie jestem ale odsyłam Cie
http://www.diagnostykalab.pl/
Może tam sie dowiesz tego co Cie interesuje.

5. Data: 2004-11-24 23:52:52

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Looca wrote:
> [...]
>
> Aż tak wszech wiedzący nie jestem ale odsyłam Cie
> http://www.diagnostykalab.pl/
> Może tam sie dowiesz tego co Cie interesuje.

Ciekawa strona, ale niestety, nic tam na temat OB nie znalazłem.
Co oznaczaja wyniki OB na poziomie 0 lub 1?
To poniżej normy.

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

glukometr na nadgarstek
czy to liszaj?
łękotka
Poszukiwany dobry chirurg-plastyk