Lek antydpersyjny - antylekowy

1. Data: 2005-09-21 08:07:01

Temat: Lek antydpersyjny - antylekowy
Od: "Andrzej m." <O...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam leku antylekowego (pewnie i antydepresyjnego w jednym). Lek (moze
jakis parafarmaceutyk) powinien byc maksymalnie malo toksyczny i
uzalezniajacy, sila leku jest drugoplanowa. Osoba (mezczyzna lat 65) ktora
prosila mnie o takie informacje ma problemy z sercem (arytmia i podwyzszone
cisnienie) glownie na tle nerwowym - stany lekowe. Obawiam sie ze osoba ta
moze "zalatwic" sobie nieodpowiednie leki, martwie sie rowniez ze bedzie
mogla naduzywac takowe (mam na mysli czestotliwosc zazywania). Wydajem mi
sie ze nawet sama swiadomosc zazywania takiego leku mogla by tej osobie
pomoc.

Pozdrawiam
Andrzej.

2. Data: 2005-09-21 09:04:05

Temat: Re: Lek antydpersyjny - antylekowy
Od: "-=aciDRain=-" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej m." <O...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mogla naduzywac takowe (mam na mysli czestotliwosc zazywania). Wydajem mi
> sie ze nawet sama swiadomosc zazywania takiego leku mogla by tej osobie

Najlepiej pójść do specjacjalisty - lekarza psychiatry. On dobierze
odpowiednie leki.

pozdrawiam
jaydee

3. Data: 2005-09-21 10:02:29

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup m&ms, albo witaminę C.

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2005-09-21 15:37:49

Od: "Chyna " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej m. <O...@o...pl> napisał(a):

>Obawiam sie ze osoba ta
> moze "zalatwic" sobie nieodpowiednie leki, martwie sie rowniez ze bedzie
> mogla naduzywac takowe (..)

Po pierwsze, antydepresanty działają różnie na różnych ludzi.
Trzeba odpowiednio lek dobrać.
A na działanie czekać od dwóch tygodni do, nawet, ponad miesiąca.
Nie warto więc, aby sobie ten człowiek sam "załatwiał", bo może się okazać,
że będzie czekać i czekać na działanie, a działanie nie nadejdzie.
Najlepiej udać się do psychiatry - w przychodni chociażby - powiedzieć,
jakie się ma objawy, na co jest się chorym (serce i tym podobne) itd. -
wtenczas dana osoba ma więcej pewności, że dany lek pomoże.

Pozdrawiam,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

niski poziom cukru rano
pszczoła - użądlenie
Pigułka powodowała depresję. Na jaką zmienić?
kaszel
Jakie cwiczenia sa dobre na pozbycie sie celulitu??