Lek na depresję a może na może jeszcze na n.....?

1. Data: 2001-04-26 10:37:52

Temat: Lek na depresję a może na może jeszcze na n.....?
Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje BIOXETIN i czy można go kupić bez recepty?
Na ile jest skuteczny.

Pozdrawiam.
Rafik

1. Data: 2001-04-26 12:03:37

Temat: Odp: Lek na depresję a może na może jeszcze na n.....?
Od: "Michal Wisniewski" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rafik <r...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c8tul$aef$...@n...tpi.pl...
> Ile kosztuje BIOXETIN i czy można go kupić bez recepty?
> Na ile jest skuteczny.

nie wiem czy bez recepty, ale nie probuj sie leczyc wlasnymi silami, pomoc i
kontrola lekarska jest KONIECZNA. nie jestes przeciez lekarzem, skad mozesz
w ogole wiedziec, ze masz depresje??
moze wstydzisz sie pojsc do psychiatry? nie ma czego, naprawde - depresja
jest ZWYCZAJNA choroba i NIE JEST ANI OZNAKA SLABOSCI ANI NIC TAKIEGO!!!
jezeli czujesz ze jestes chora/ry to IDZ DO LEKARZA!!! nie czekaj i nie
kombinuj!!!

GEN

1. Data: 2001-04-26 13:37:46

Temat: Re: Lek na depresję a może na może jeszcze na n.....?
Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

witamW

No moze depresji nie mam ale nerwice to raczej

A jezeli chodzi o lekarza to nie jestem tchórzem bo juz sie do odpowiedniego
zglosilem.

Nara
Rafik

1. Data: 2001-04-26 21:44:22

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafik" <r...@b...com> napisał:
> Ile kosztuje BIOXETIN i czy można go kupić bez recepty?

Nie mozna. I nie jest to lek na niesmialosc. Kurcze, a moze jeszcze sam
sobie zrobisz operacje jak bedziesz chory? Przestan zachowywac sie jak
szczeniak i jesli masz problem to idz do lekarza, a nie sam sobie wymyslasz
leki, nawet nie wiedzac na co sa. Badz powazny.

Melisa

1. Data: 2001-04-27 00:58:51

Od: "sssboa" <s...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdę mówiąc to jest troche jak z przeziębieniem.
Jak byłem mały, szedłem do lekarza i zawsze wiedziałem, że dostanę witaminkę
C, vibowit, wapno musujące....i tak chodziło o zwolnienie z lekcji ;-)

Psychiatra też nie ma wielkiego repertuaru

pozdro

boasss

1. Data: 2001-04-27 11:27:33

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sssboa" <s...@g...hell.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> C, vibowit, wapno musujące....i tak chodziło o zwolnienie z lekcji ;-)
>
> Psychiatra też nie ma wielkiego repertuaru

Niezłe, pocieszyles mnie boasss;)
Czyli dopiero na oddzial intensywnej terapii:)) ?
Sama na to juz dawno wpadlam.
Eva

1. Data: 2001-05-01 08:46:27

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> C, vibowit, wapno musujące....i tak chodziło o zwolnienie z lekcji ;-)
>
> Psychiatra też nie ma wielkiego repertuaru

A skad wiesz? :) Psychiatra to nie tylko farmakologia. A dodatkowo ma o
wiele wieksza wiedze i doswiadczenie w dobraniu lekow. Mam nadzieje, ze
swojej dziewczynie/zonie nie powiesz, zeby nie dobierala antykoncepcji z
ginekologiem, tylko sama zdecydowala, bo lekarz i tak nie ma "wielkiego
repertuaru" ;)) No i tutaj nie chodzi o zwolnienie z lekcji, wrecz
przeciwnie - o mozliwosc normalnego funkcjonowania (w tym nauki czy pracy).

Zdrowka
Melisa
ps. a co mi tam przyslales na priv? :)

poprawka do powyższego