poprawka do powyższego

1. Data: 2001-04-26 10:21:45

Temat: poprawka do powyższego
Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś taki problem jak ja?

Podam przykład to się wyjaśni :

np:.Wychodzę z domu.Zamykam drzwi na patent.Drzwi są zamkięte bo przecież
zamykałem ale ja nie jestem pewien i zanim wyjdę to jeszcze chyba z 5 razy
szarpie
za drzwi żeby się upewnić czy są zamknięte.

Czy wy też macie podobny problem?

1. Data: 2001-04-26 11:49:55

Temat: Re: poprawka do powyższego
Od: "Janusz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też to mam. Staram sie jednak leczyć to samemu. W mysl zasady, że łatwiej
coś zapamiętasz jeśłi powiążesz daną rzecz z innymi.
przy zamykaniu drzwi zacząłem (wzorem z filmu z Samuelem L. Jacksonem)
śpiewać dla przypomnienia. Na blusową nutę:
ta da da da dam
Zamknąłem drzwi... x4 (bądź wiecej)

potem przeszedłem do efektów wzrokowo słychowych.
za każdym zamknieciem drzwi pukałem w nie lub wykonywałem "taniec
zamknietych drzwi". Coś w rodzaju "dwa w tył, dwa w przód i obrót" plus
pstrykniecie palcami.

zbierając do kupy. jeśli sobie przypomniałem o wykonanbiu jakiejkolwiek z
tych rzeczy miałem pewność, że zamknąłem drzwi.
Dziś sprawdzam, najwyżej, co czwarty raz. czyli zdaje egzamin.

pozdr.

1. Data: 2001-04-26 12:02:43

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy tylko masz taki problem ?Czy może masz jeszcze inne problemy co ?
Bo u mnie nerwica natręct powiązana jest jeszcze z wieloma kompleksami.
Jak bedziesz ciekawy jakie to kompleksy to napisz ?
Wiesz jak się nazywa takie coś ?
NERWICA NATRĘCTW.

1. Data: 2001-04-26 13:24:32

Od: "Janusz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nazywa się bardzo ładnie. jak coś ma nazwę to odrazu staje się poważniejsze.

chcesz się tego pozbyć?

1. Data: 2001-04-26 13:32:20

Od: "Janusz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki?

1. Data: 2001-04-26 13:38:49

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Raczek tak i nawet zrobilem juz pierwszy krok ku temu .

1. Data: 2001-04-26 13:48:23

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgłosiłem się do specjalisty.

1. Data: 2001-04-26 13:49:31

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogóle nie tylko to chce leczyć.Mam jeszcze jeden bardzo poważny
kompleks.
A może przy okazji wizytu u specjalisty wyjdą jeszcze jakieś inne
wady.Zobaczymy.

1. Data: 2001-04-26 14:58:16

Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rafik <r...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c8t0h$5jv$...@n...tpi.pl...
> [...]
> szarpie
> za drzwi żeby się upewnić czy są zamknięte.

Po co piszesz o lekach na depresje? Przeciez to co opisujesz to objaw
nerwicowy.
Faktycznie mozesz odczuwac calkiem mocne doly ale depresja to nie jest. Leki
leczace depresje sa skuteczne dla osob chorych na nia, ale nie dla Ciebie.
Jesli
bardzo ci to przeszkada to idz na terapie, jesli nie to nie idz.

Wieslaw

1. Data: 2001-04-26 15:02:11

Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz, zastanwiam sie skad ten lek. Co by sie stalo gdybys zostawil otwarte
drzwi.
1. ........
co stalo by sie potem:

2................

a w konsekwecji tych wydzrzen co najgorszego mogloby sie stac

3..............

Nie odpisuj grupie ale moze w ten sposob zlokalizujesz zrodlo prawdziwego
leku?

Wieslaw

Użytkownik Janusz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...