Lekarz "od" łysienia Kraków

1. Data: 2007-09-04 09:22:54

Temat: Lekarz "od" łysienia Kraków
Od: "Kraków" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, troszkę może nie do końca w tematyce grupy ale może ktoś będzie
wiedział. Otóż poszukuje namiarów na sprawdzonego lekarza w Krakowie (lub
okolicach), który pomoże mi zdiagnozować czemu włosy na głowie robią się jakieś
rzadsze (braki witamin, a może geny :-( ) i bedzie potrafił temu zaradzić.

Dzięki
Konrad

2. Data: 2007-09-04 16:34:09

Temat: Re: Lekarz "od" łysienia Kraków
Od: "bison" <b...@b...co> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kraków" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakieś
> rzadsze (braki witamin, a może geny :-( ) i bedzie potrafił temu zaradzić.

Ja brałem na to Propecie, to włosy przestały mi nadmiernie wychodzić ale jak
tylko
przestałem (bo są bardzo drogie) to odrazu się znowu pogorszyło.

3. Data: 2007-09-10 14:23:05

Od: "p47" <p...@l...bezspamu.ru> szukaj wiadomości tego autora

From: "Kraków" <k...@v...pl>
Subject: Lekarz "od" łysienia Kraków
Date: 4 września 2007 11:22

[...]

Jeśli szukasz lekarza potrafiącego FAKTYCZNIE zapobiec łysieniu, to gdyby
taki istniał to znaleźć go byłoby zupełnie łatwo,- otóz byłby on zapewne
najbogatszą osoba w Krakowie

--
p47
Uwaga, uczestnicy grupy pl. sci. historia.pl; - należy miec świadomość, że w

Angina a Augmentin?????
Rezonans magnetyczny głowy prośba o interpretację.
Skolioza - czy to rzeczywiście jest śmiertelnie niebezpieczne?
Re: Let's Unite Against Jews and Mongrels!
wynik badania EEG