"krosta"

1. Data: 2007-09-04 10:48:40

Temat: "krosta"
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dość dziwną sprawę. POd pachą wyrosła mi taka duża krosta - budowa -
podobne to do pryszcza. twarde wewnątrz i nawet przy delikatnym
dotknięciu boli podobnie jak pryszcz. Tyle tylko że to jest pod skóra i
z niej wydostaje. ale nie ma żadnych pęknięć skóry czy coś. Wygląda to
bardziej jak by coś tam napuchło i strasznie stwardniało.
pojawiło sie to z godziny na godzinę. Rano tego nie miałem wieczorem
miało już średnicę 1cm. Co to może być? Nic nadzwyczajnego tego dnia nie
robiłem. Zasuwać z tym problemem do lekarza (szczere to mi sie nie chce
jełśi to jakiś drobiazg i sam zejdzie). Po drugie nie lubię chodzić po
lekarzach a potem brać stosik leków.

2. Data: 2007-09-04 12:42:22

Temat: Re: "krosta"
Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

Zasuwać z tym problemem do lekarza (szczere to mi sie nie chce
> jełśi to jakiś drobiazg i sam zejdzie). Po drugie nie lubię chodzić po
> lekarzach a potem brać stosik leków.

Mhmm, może Ci po prostu wywaliło węzeł chłonny? No albo zwyczajne zapalenie
mieszka włosowego... Ja bym poczekała dzień, dwa i jeśli nie zniknie
udałabym się do lekarza... Jeśli wystaje nad skórę i przyomina pryszcz to
znając siebie próowałabym to przebić i wydusić (no po prostu ja bym się
przed tym nie powstrzymała, oczywiście warunki i narzędzia zapewniłabym
sterylne ;-)) ) ale tak czy inaczej to chyba mało medyczna rada, poczekaj na
to co powiedzą inni...

3. Data: 2007-09-04 12:44:36

Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ola pisze:

> udałabym się do lekarza... Jeśli wystaje nad skórę i przyomina pryszcz to
> znając siebie próowałabym to przebić i wydusić (no po prostu ja bym się
> przed tym nie powstrzymała, oczywiście warunki i narzędzia zapewniłabym

nie znam kobiety która by nie miała manii wyciskania pryszczy...:)

4. Data: 2007-09-04 13:34:05

Temat: Re:
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik <o...@w...pl> napisał(a):

> Mam dość dziwną sprawę. POd pachą wyrosła mi taka duża krosta - budowa -
> podobne to do pryszcza. twarde wewnątrz i nawet przy delikatnym
> dotknięciu boli podobnie jak pryszcz.

Czyrak? Przykładaj maść ichtiolową.

Ania

5. Data: 2007-09-04 17:11:53

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola pisze:
> Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Zasuwać z tym problemem do lekarza (szczere to mi sie nie chce
>
> Mhmm, może Ci po prostu wywaliło węzeł chłonny?

Chyba to bo.. to coś jest mocno przymocowane. kuliste i ogólnie
podskórne (nie wiele wystaje ponad płaszczyznę skóry w tym miejscu).

Od czego to się wzięło i jak to leczyć?

6. Data: 2007-09-06 05:59:53

Od: "Zofia Kosnik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

miałam coś podobnego-okazało się że jest to zapalenie gruczołu
epokrynowego-niestety zakończyło sie u chirurga zabiegiem nacięcia.Później
zrobiło mi się identyczna sprawa pod drugą pachą-wczesne podanie antybiotyku
spowodowało że w ciągu tygodnia "krosta" rozeszła się i obeszło się bez
nacinania
> [...]
> robiłem. Zasuwać z tym problemem do lekarza (szczere to mi sie nie chce
> jełśi to jakiś drobiazg i sam zejdzie). Po drugie nie lubię chodzić po

Lekarz "od" łysienia Kraków
Angina a Augmentin?????
Rezonans magnetyczny głowy prośba o interpretację.
Skolioza - czy to rzeczywiście jest śmiertelnie niebezpieczne?
Re: Let's Unite Against Jews and Mongrels!