Lekarz wyjaśnia.

1. Data: 2022-01-24 22:54:47

Temat: Lekarz wyjaśnia.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...dlaczego "szczepionka" na covid może prowadzić do poważnego upośledzenia
odporności, niczym w AIDS, oraz jak wpłynie to na rozwój chorób
nowotworowych:

https://rumble.com/vt51z3-v-aids-poszczepionkowe-i-e
pidemia-nowotworw.html

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-25 17:03:49

Temat: Re: Lekarz wyjaśnia.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2022 o 22:54, XL pisze:
> ...dlaczego "szczepionka" na covid może prowadzić do poważnego upośledzenia
> odporności, niczym w AIDS, oraz jak wpłynie to na rozwój chorób
> [...]

Bardzo łatwo jest straszyć nowotworami. Po pierwsze dlatego, że
większość i tak się ich boi. Po drugie dlatego, że każdy ma, miał lub
będzie miał w najbliższym otoczeniu kontakt z nowotworem. A po trzecie
dlatego, że fajnie jest "znać przyczynę" i "mieć winnego". W razie czego
- wiadomo, to przez szczepionkę!

Więc lekarz lub jakikolwiek inny "naukowiec", który tak twierdzi, zawsze
"wyjdzie na swoje". Nawet jeśli nie będzie to miało żadnego prawdziwie
naukowego potwierdzenia.

--
Ewa

3. Data: 2022-01-26 17:08:41

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-01-25 o 17:03, FEniks pisze:

> [...]
>
> Więc lekarz lub jakikolwiek inny "naukowiec", który tak twierdzi, zawsze
> "wyjdzie na swoje". Nawet jeśli nie będzie to miało żadnego prawdziwie

Przecież w filmie nie straszy, tylko wyjaśnia.

4. Data: 2022-01-26 21:15:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.01.2022 o 17:08, t-1 pisze:

pidemia-nowotworw.html

> Przecież w filmie nie straszy, tylko wyjaśnia.

Jasne.

--
Ewa

5. Data: 2022-01-27 16:32:17

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-01-26 o 21:15, FEniks pisze:

pidemia-nowotworw.html

> Jasne.

jeśli ciebie jednak straszy to współczuję.

6. Data: 2022-01-27 19:26:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:

pidemia-nowotworw.html

> jeśli ciebie jednak straszy to współczuję.

Ewka ma zrypaną psychikę :)

7. Data: 2022-01-27 20:03:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.01.2022 o 19:26, XL pisze:

pidemia-nowotworw.html

> Ewka ma zrypaną psychikę :)

Wy  bardziej się przestraszyliście niż ja, więc...

--

Ewa

8. Data: 2022-01-28 15:04:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Wy  bardziej się przestraszyliście niż ja, więc...

Bardziej? Ciekawe. A czego, skoro ,,my" się nie zaszprycowaliśmy? ?
Nie no, Ewka, tak serio to ja się przestraszyłam - o ciebie, twoich
bliskich i wszystkich innych ludzi, którzy zawierzyli bezdusznym Gatesom i
koncernom, tłukącym na was FORSĘ, mającym wasz los głęboko w czwórce.

9. Data: 2022-01-28 16:52:06

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2022 o 15:04, XL pisze:

> Bardziej? Ciekawe. A czego, skoro ,,my" się nie zaszprycowaliśmy? ?

Tego samego co Gosia i Janusz.

https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
zepionka-na-covid-19,oni-sie-nie-zaszczepili--lekarz
-odpowiada-na-ich-argumenty,artykul,39770848.html

Swoją drogą ciekawe, że używają takich samych argumentów jak ty tutaj,
że znają kogoś pracującego w dużym koncernie farmaceutycznym...
Ciekawy zbieg okoliczności, albo teraz każdy szur zna, albo ma kogoś w
rodzinie pracującego w dużym koncernie farmaceutycznym.
Przypadek? Nie sądzę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2022-01-28 17:31:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bardziej? Ciekawe. A czego

A szczepionki. W gacie robicie na samą myśl, że ktoś mógłby was chcieć
zaszczepić. Tchórze. :)

--
Ewa

Hodowanie pokolenia niewolnikow.