Lekarzu - ulecz się sam

31. Data: 2002-08-25 10:03:16

Temat: Re: Lekarzu - ulecz się sam
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> w końcu wśród
>

> posrod lekarzy jest taki sam odsetek idiotow jak w kazdej innej grupie
> spolecznej...
> mckwack

DOOOKŁADNIE :)))))
Dlatego jesteśmy zmuszeni umieć wybrać z tej masy nie-idiotów... ;)

Krystyna

32. Data: 2002-08-25 15:40:56

Od: Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl nakibordził(a):

>OPTYMALNI sierpień '02
[...]
>Efektem tego zdrowego żywienia, głównie pastwiskowego, były u mnie
>następujące schorzenia:
[...]
>z czymś podobnym, ale teraz rozumiem i podzielam te uczucia. Żywienie
>optymalne zaczęłam prawie natychmiast, pomimo kpin ze strony koleżanek. One
[...]
>Stałam się silniejsza, przestała mnie boleć głowa. Żadnych infekcji, ani
>opryszczek. OB po dwóch tygodniach spadł na 28, po miesiącu był już 4,
[...]
>lek. med. Barbara Dąbrowska

Tak się zatanawiałem, gdzie ja juz to widziałem?
Opis choroby, lekarze nie pomagają, a potem.... cud i człowiek jest
zdrowy.
Kilkanaście(dziesiąt?) takich historii (oczywiście z przedrukami
badań itd. itp.) w książce pt. "Ręce które leczą" p. Zbigniewa
"MultiVity" Nowaka, który uleczył tysiące ludzi.
Z pieniędzy oczywiście, a może niektórych z naiwności?

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Zgiń, przepadnij, siło niehomogenizowana!" /Dark One/

33. Data: 2002-08-25 18:06:44

Od: ">>PANTOKRATOR<<" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Giń! Przepadnij! Siło nieczysta!
Nawet cie na grupie pl.misc.dieta wybrechtali. I współwyznawcy nie
pomogli. Masz kobieto samozaparcie. Ale troche cię rozumiem. Wychodzisz z
założenia, że nie ważne jak, ważne żeby wogóle gadali. Stara gebelsowska
teoria mówi, że kłamstwo powtarzane po tysiąckroć staje się prawdą. Ale to
kłamstwo też musi zawierać choć odrobinę prawdy i zdrowego rozsądku...

34. Data: 2002-08-25 18:34:43

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

I.Tichy z adresu <t...@w...pl> napisał w artykule

> a mnie żal ze studiowała Pani bezpłatnie...tyle pieniędzy
> i w błoto...

Ta osoba wcale nie studiowała...To Jacek "Optymal"sieje propagandę
za pomocą tego dodatkowego konta...Kiedyś to konto nazywało się
k...@w...pl ( czy jakoś podobnie)..Teraz wyskoczyło mi z killfajla.

Pozdrawiam,

Kaja

35. Data: 2002-08-25 19:35:14

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Zabawne jest to ze jak dieta Kwasniewskiego generuje rowniez
schizfrenie..Kto inny pisze a kto inny sie podpisuje.;-))
Ale coz - juz Malthus przeciez pisal ze wszelkiego rodzaju epidemie,
wojny, katastrofy sa czynnikami dynamizujacymi rozwoj biologiczny
populacji.
Tak i sekciarstwo powoduje izolowanie pewnej grupy ludzi, dzieki czemu
wsrod nas jest o te kilka procent mniej oszolomow ktorzy zamykaja sie w
swoich gettach walczac przeciwko "uznanym autorytetowm" itd. I dzieki
Bogu!
Pisz dalej swoje panegiryki o diecie Kwasniewskigo! Przeciez na tym
forum sa ludzie wyksztalceni ktorzy z latwoscia sa w stanie ocenic
wartosc merytoryczna takich tekstow. To ze ilus-tam ludzi w to wierzy,
rozumie. Rozumiem nawet to ze wierza lekarze. Jakie np. pojecie o
metabolizmie ma chirurg? Bez urazy - ale wiele juz nie pamieta ze
studiow. Jego wiedza jest porownywalna z wiedza np. pielegniarki. Wiec
to ze chwali cos czego nie zna.. no coz. Jego zadaniem jest leczyc
zabiegow ludzi -a to co robi poza tym - jego hobby. Jak na tym zarabia -
to jesxzcze lepiej - przeciez po to przychodza do niego tacy nawiedzancy
ja ty.

No wiec na zdrowie.;-))

36. Data: 2002-08-25 21:09:52

Temat: Problem z okiem?
Od: m...@p...onet.pl (Moach) szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio pojawila sie u mnie nowa dolegliwosc. co jakis czas zaczyna mnie
pobolewac prawe oko.
Nie jest to bol taki jak cos wpadnie do oka. Czuje jakby bolalo mnie w
srodku. Teraz male wyjasnienie slowa bol.
Przewaznie czuje nie bol, ale lekki dyskomfort, jednak dwa razy w wakacje
mialem dwa ataki ale to tak bolalo(cos strasznego).
Cos okropnego. Jeszcze nigdy nie czulem takiego bolu. Tak jakby za okiem,
albo w oku. Nie wiem jak to umiejscowic

Wiecie co to moze byc?

Od razu powiem, ze jestem bardzo nerwowy. Przed egzaminami mialem
podwyzszone cisnienie, mam tez problemy z ukladem trawiennym.
Czy dol tego oka moze miec podloze neurotyczne???

Z bolem oka nie bylem jeszcze u lekarza, ale
rok temu bylem z takich powodow:
- mialem blyski przed oczami, nie jakies tak gwiazdki latajace, bo te mam
dosc czesto, ale blyski bardzo malutkie i bardzo intensywne. Trwaja kilka
milisekun. Tak jakby ktos z bardzo daleka, odleglosci kilku kilometrow,
zaswieciel jakims poterznym reflektorem.

oraz

- pojawily sie bole w glowie....w roznych miejscach. Delikatne klucia
pojawiajace sie czasami......w roznych miejscach... nie rozlegle

zatam poszedlem z tymi dwoma problemami do lekarza.
Kazala zrobic badania krwi oraz dala skierowanie do okulisty. Badania krwi
wyszly poprawne.
Okulistka takze nic nie stwierdzila ( na te blyski). Moge jeszcze
powiedziec, ze kiedys bardzo inteligentnie patrzylem sie w slonce tym okiem
prawym....i teraz widze male zalamanie, powiedzialem oczywiscie to
okuliscie, powiedzial ze uszkodzenie jest minimalne. Okulista jest moja
ciocia takze chyba zle by dla mnie nie chciala.

Minal rok blyski widze dalej, klucia glowy mam dalej (temperature ciala mam
normalna jakby to mialo znaczenie), nie dawno doszedl ten bol oka

A jeszcze jedno przed wakacjami do nosa dostal sie szampon, (gdy myslem
wlosy) ktory wlecial jakos troche dalej i te prawe oko nieszczesne bolalo
mnie przez dobro godzine.
Czy to moze jest powod?

Mozliwe, chociaz nie jestem pewien, ze gdy mnie tak pobolewa, (nie boli bo
atakow mega bolu nie mialem juz miesiac) to czuje sie lekko rozdrazniony,
apatyczny.
Ale tego nie jestem pewien.

Dodam, ze mam tez problemy z katarkiem, laryngolog leczyla mnie, no ale i
tak nadal mam maly problem z nosem(ale to to jest nic ). Moze bol oka zostal
spowodowany problemami z zatokami??

Chodzilem do psychologa. Stwierdzila u mnie bardzo duza neurotycznosc.

Wiem ze duzo tego napisalem i na pewno bardzo nie gramatycznie,ale za
wszelkie rady bede wdzieczny.

Moach

37. Data: 2002-08-26 06:14:48

Od: "budowa-2" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I otworzyły mi się oczy, gdy opowiedział o doktorze Kwaśniewskim i jego sposobie
żywienia. Kolega
> Kostyra mówił o naszym Doktorze z ogromnym entuzjazmem, podziwem i
> szacunkiem dla Jego wiedzy i osobowości. Nigdy wcześniej nie spotkałam się
> z czymś podobnym, ale teraz rozumiem i podzielam te uczucia.

Mnie bardzo ciekawi w jaki sposób dochodzi w ludzkim(?) umyśle do uwielbiania takich
bogów-ojców-założycieli.
Obserwuje sie to we wszystkich sektach nie wyłączająć róznych MLM.
Ja jestem pozbawiony chyba instynktu stadnego, bo bardzo mnie to razi, gdy rozmawiam
(raczej tylko
słucham) członków.

mat

38. Data: 2002-08-26 15:56:49

Od: "Tomasz Bandurski" <t...@s...amg-dot-gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KM" <k...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ble, ble, ble coz za belkot.
>
> Oglaszam konkurs, wyszukajmy w tym tekscie jeszcze rozne ciekawostki...

- ciągłe infekcje, anginy, przeziębienia, zapalenie opłucnej, oskrzeli,
zatok, spojówek, częste zatrucia pokarmowe, zapalenie odmiedniczkowe nerek,
grypy, opryszczki, półpasiec, a nawet chroby wieku dziecięcego, takie jak
świnka, czy mononukleoza.

Nie trzeba chyba byc lekarzem zeby zdac sobie sprawe z _powagi_ ciąglych
nawrotow swinki, podobnie jest zreszta z nawrotami mononukleozy.

T.

39. Data: 2002-08-26 16:27:45

Od: Cezar Cichocki <c...@p...hq.cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

">>PANTOKRATOR<<" <d...@e...pl> wrote:
[...]
> założenia, że nie ważne jak, ważne żeby wogóle gadali. Stara gebelsowska
> teoria mówi, że kłamstwo powtarzane po tysiąckroć staje się prawdą. Ale to
> kłamstwo też musi zawierać choć odrobinę prawdy i zdrowego rozsądku...

Tu się wtrące off topic - to nie dr. Gebels wymyslił tą zasadę. On po prostu
korzystał z dobrych wzorców opracowanych w ZSRR, jak chcesz szczegóły to
zapraszam na priva bo z tematyką tej grupy to niespecjalnie jest związane.

Tyle tytułem dyteryjki - z Twoimi pozostałymi tezami na temat tej pani zgadzam
się całkowcie.

Cezar

40. Data: 2002-08-27 08:17:19

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stary,
> toż to zwykla pielegniarka, która lubi podawac sie za lekarza. Nagania w
> ten sposób do swojej optysekty.

Znam _osobiście_ dr Barbarę Dąbrowską i życzę innym lekarzom takich sukcesów
w leczeniu pacjentów jakie ona ma...

"Jadarek" - Dariusz Kral (już trzy lata na DO - już "optysekciarz" ?
:-)))) )

PS. Dla uważnych czytelników listy : moja mama ciągle żyje i co najciekawsze
po wymianie gwoździa (od trzech lat brak zrostu) kość się zrosła i już jest
po "delikatnej" rehabilitacji - jest szansa , że zacznie sama chodzić !!!

problem z kolanami
paranoia vera
Bolerioza.
przestrzenie okolonaczyniowe Virchowa-Robina
Mammografia w Poznaniu