Leki na depresje

1. Data: 2004-11-06 14:20:17

Temat: Leki na depresje
Od: "Michał Stanisław Zieleśkiewicz" <j...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo
Ladies and gentlemen.
Uprzejmie zapytuję o polskie odpowiedniki leku:
nazwa łacińska: Eścitalopram , nazwa handlowa-belgijska ?
Sipraleksa. Lek ten, w/g belgijskich lekarzy jest przeznaczony na depresje.
Czy ma on również działanie uspakajające.
z wyrazami szacunku:
M.de Z. :-)

2. Data: 2004-11-06 18:43:05

Temat: Re: Leki na depresje
Od: "Pivoski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
S-citalopram w Polsce o ile mi wiadomo jeszcze nie jest zarejestrowany,
natomiast zarejestrowany jest racemat czyli citalopram pod nazwą Cipramil i
Cital. Przy braku dostępu do tego pierwszego można stosować ten
zarejestrowany u nas różnica sprowadza się głównie do dawki i ew.
nieznacznie gorszej tolerancji, no i ceny ...
Radzę zasięgnąć opinii lekarza specjalisty.
P.

3. Data: 2004-11-06 19:50:03

Od: "Michał Stanisław Zieleśkiewicz" <j...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pivoski" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieznacznie gorszej tolerancji, no i ceny ...
> Radzę zasięgnąć opinii lekarza specjalisty.

Wielce Szanowny Pan Pivoski.
Bardzo dziękuje za informacje.Sprawił mi Pan wielką przyjemność.
Informacja ta jest potrzebna memu znajomemu,mieszkajacemu w Belgii
od lat Człowiekowi wszechstronnie wykształconemu,znającemu kilka
jezyków w tym mówiącemu biegle po Francusku .Na dodatek korzystającemu
z uprzywilejowanej służby zdrowia.
Dziwny jest ten świat.
Z wyrazami szacunku:
M de Z. :-)

4. Data: 2004-11-07 11:25:54

Od: "Przemysław Sajewski" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Escitalopram jest juz zarejestrowany w Polsce i dostępny w sprzedaży pod
nazwą Lexapro, producentem jest Lundbeck ( tak jak w przypadku Cipramilu ).
Mam go w aptece w cenie z tego co pamiętam 87 pln.
pozdrawiam
Przemek
www.aquavitae.com.pl

5. Data: 2004-11-07 15:25:10

Od: "Michał Stanisław Zieleśkiewicz" <j...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Sajewski" <a...@p...com.pl> napisał
w wiadomości news:cml0ns$7mn$1@achot.icm.edu.pl...
> [...]
Cipramilu ).
> Mam go w aptece w cenie z tego co pamiętam 87 pln.

Szanowny Panie magistrze.
Bardzo dziękuje za informacje.
Z wyrazami szacunku:
M de Z :-)