Nowe wytyczne dla aptek

1. Data: 2004-11-08 11:16:25

Temat: Nowe wytyczne dla aptek
Od: "ArQ" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bodajze do 2006, czy 2007 roku nalezy dostosowac apteke do standardow
unijnych. Receptura oddzielona od sprzedazy, wyciagi powietrzne itp. rzeczy.
Czy ktos potrafi mi wskazac konkretny przepis, na ktorym nalezy sie oprzec
dostosowujac apteke.
Bede bardzo wdzieczny za pomoc, bo nigdzie nie moge sie dokopac do ww. przepisu.
pozdrawiam
ArQ

2. Data: 2004-12-14 18:29:51

Temat: Re: Nowe wytyczne dla aptek
Od: AptekaDobra <c...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-11-08 12:16, Użytkownik ArQ napisał:

> [...]
> dostosowujac apteke.
> Bede bardzo wdzieczny za pomoc, bo nigdzie nie moge sie dokopac do ww. przepisu.

co do receptury to chyba normalne że nie robimy leków w eksedycji a w
osobnym pomieszczeniu, co do wyciągów powietrznych to należy zapenić
odpowiednia wymiane powietrza a jak ktos to zrobi to jego sprawa

a całóa reszta w:

rozporządzenie w sprawie warunków jakie powinien spełniać lokal apteki,

ogolnie to prawo farmaceutyczne wraz z rozporządzeniami ministra zdrowia
w sprawie wykazu pomieszcszeć, lokalu itp.

i nie chodzi tu o dostosowanie apteki do standardow unijnych, ale o
nowe przepisy dotyczące aptek do których muszą sie w okresie 5 letnim
dostosować stare apteki

a to pytanie zadaje wpłasciciel apteki czy ktosik postornny, bo jak
właściciel to dziwi mnie nieznajomośc obowiązujących przepisów
cyklista

Leki na depresje
co robiądziś farmaceuci???!!!
tabletki z cynkiem do ssania