Leki uspokajajace

11. Data: 2003-12-09 09:31:26

Temat: Re: Leki uspokajajace
Od: "Anika" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <
> To świństwo dostałam na depresję po poronieniu. Działanie miało takie, że
> zwalało mine z nóg i spałam całymi dniami nie mając kontaktu z moimi
dziećmi
> ani mężem. Wycieło mi to miesiąc życia, łykanie, spanie, łykanie itd a
przy
> okazji łaknienie w moim przypadku było zerowe.

Niemozliwe, Anafranil nie ma takiegio dzialania...przynajmniej ja nie mialam
zadnej sennosci...a bralam ponad 2 lata...mialam dobre wyniki, bo prawie
zaniknely mapady paniki...moze z tym lekiem bralas jeszcze inne i stad ta
sennosc...na poczatku pamietam, ze bardzo dobrze sie wysypialam, nie
pamietalam snow i biegania w snie...
Teraz znowu wrocilam do tego leku, tylko jedno mnie niepokoi, ze mam wiekszy
apetet i wysadzony brzuchol, moze od watroby...wolalabym chyba inny lek,
chociaz za duzego wyboru nie mam bo ten jest darmowy, duze dawki...
Moze jednak to bylo cos innego?przeczytalam objawy niepozadane i tam tez nic
nie mowia o sennosci...

Papatki
Anika