retinopatia

1. Data: 2003-12-04 18:04:45

Temat: retinopatia
Od: "Profil1" <w...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój synek miał dwa miesiące laserokoagulację siatkówki.
Miesiąc temu badanie kontrolne wykazało brak progresji.
Za parę dni jest zalecona następna kontrola.Czy w związku z tym muszę
powtórzyć badanie u tego samego,odległego okulisty,czy może zbadać go
miejscowy okulista.
Wal

2. Data: 2003-12-04 20:06:52

Temat: Re: retinopatia
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za parę dni jest zalecona następna kontrola.Czy w związku z tym muszę
> powtórzyć badanie u tego samego,odległego okulisty,czy może zbadać go

powtorz u tego samego - najlepiej zna oczy synka i jest w stanie zauwazyc
zmiany, ktorych nie bylo, lub ocenic, ze nie ma progresji.

casus

3. Data: 2003-12-04 20:35:03

Od: "Hata" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <w...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Za parę dni jest zalecona następna kontrola.Czy w związku z tym muszę
> powtórzyć badanie u tego samego,odległego okulisty,czy może zbadać go

Zgadzam się z casusem, najlepiej żeby synka zbadał okulista, który go zna.
W Gdańsku jest Poradnia Okulistyczna dla wcześniaków i jestem z niej zadowolona.
"Zwykły" okulista nie chciał zbadać Mata i bardzo dobrze.
Mat urodził się w 26 tyg. i miał retinopatię stopnia I/II, bez progresji.
Na szczęście wszytko jest OK. Ale gdybym nie miała lekarza "pod ręką", wolałabym
odległego specjalistę, niż miejscowego lekarza, dla którego wcześniaki to "novum".
Pozdrawiamy
Hata (Mat & Miki)

Leki uspokajajace
wycinanie pieprzyków
Program specjalizacji z psychiatrii I i II st
konkurs "co mi jest" ;)
urządzenia diagnostyczne