Lemon Curd

1. Data: 2002-08-18 15:43:32

Temat: Lemon Curd
Od: z...@h...com szukaj wiadomości tego autora

czyli troche kwaskowy krem do tortu

2 cytryny
3 jajka
2 dl cukru
75 g margaryny

1.Zetrzec skorke z cytryn ,i nastepnie wycisnac sok.
2.Ubic razem: jajka skorke i cukier/ nie uzywac alumninowego garnka/
3.Ustawic nacznie nad para/drugi garnek z gotujaca woda/ i ubijac do czsu gdy
krem zgestnieje.
4.Zestawic z pary, Dodac margaryne w kawalkach.
Przechowywac w lodowce

1. Data: 2002-08-18 16:41:59

Temat: Re: Lemon Curd
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Aug 2002 17:43:32 +0200, z...@h...com wrote:

> [...]
>krem zgestnieje.
>4.Zestawic z pary, Dodac margaryne w kawalkach.

czy to jest jako odzew na moj przpeis na ciasto joigurtowe?. u
mnie to wystepuje nie jako ubijane (bo wyjdzie kogile mogiel) ale
mieszane. i z maslem.
tu sie tego zuywa do grzanek, oczywiscie j/w do przekladania
ciast i moje mlodsze dziecko takie cos wymyslilo:
babeczki w papierkach - takicj babeczkowatych pokarbowanych (co
to w nich Mechcia muffins zrobila)...czy sie myle czy dobrze
mysle, ze takei biszkoptowwe babeczki mozna na torby dostac w PL?
no wiec, sciac jakby czape takiej babeczce, wypatraszajac nieco,
czape przeciac na pol. serek typu Philadephia wymieszac z lemon
badz orange curd, wsadzic w miesce po czapie, z czapy wykonac
skrzydelka na nadzianej babeczce....zjadlam takie moze ze
3...reszte dziecko ;))

Trys, pod wrazeniem , ze nei musi przpeisu szukac
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-18 17:03:17

Od: z...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Ja robie zawsze wg przepisu ktory podalam i wychodzi krem nie kogel - mogel.

Gofry
muffins z marmolada
salatka z kalafiora z anannasem
brzoskwinki z cebulką