Lenistwo...

11. Data: 2006-06-01 08:20:11

Temat: Re: Lenistwo...
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze jest tez w tym to, ze mi naprawde zalezy bym byl wyksztalcony,
> po studiach mial nie tylko 'papierek' ale takze wiedze, bym byl w pewny
> stopniu specjalista w swojej dziedzinie....

jak trafisz na studia, które będą wiązały się z Twoja pasją, będziesz robił
wszystko, żeby siedzieć nad tym co lubisz, a do toalety, spać czy jeść
będziesz chodził tylko w ostateczności...
rada... przeżyj "jakoś" liceum czy gdzie tam chodzisz, a studia wybierz w
pełni świadom tego, co chcesz w życiu robić.

pozdrawiam,

12. Data: 2006-06-03 08:34:23

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nothingman napisał(a):
> Normalnie nie moge sie za cos zabrac... A jak juz sie niby zabieram,
to nie
> moge skupic na tym mysli i wyjdzie, ze siedze przy biurku i przez 5 godzin
> zrobie np. 1 zadanie z fizyki...

Witaj w klubie. Też tak miałem w szkole a od lat mam w pracy :( Co
chwila przerwa na drugie czy trzecie śniadanie, kawę, papierosa...
Wkrótce umrę od nałogów :D
Rada: przemęcz się przez szkołę a później dobrze wybierz studia,
rób to co Ciebie fascynuje, przyjrzyj się przedmiotom, których
będą nauczali, bo na każdym kierunku jest wiele dodatkowych bzdur.
"Leniuchom" ciężko jest nad Wisłą, gdyż trudno robić to co by
się chciało, trzeba się jakoś utrzymać przy 20 proc. bezrobociu i
średniej krajowej za którą nie można nawet wynając mieszkania.
A jeśli nie możesz robić tego co lubisz, spróbuj polubić fizykę
czy inne przedmioty, poczytaj książki pop.-naukowe, gdzie nie ma
nudnych zadań. Wtedy zrobisz wrażenie na wykładowcy i zniknie
niechęć do przedmiotu.
Pozdrawiam
Betterman ;)

13. Data: 2006-06-14 20:48:08

Od: Doker <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje Olej z rekina w kapsułkach - rodzaj ranu
oraz Omega-3 - olej - kwasy z grupy omega-3 sa neuroprzekaznikiem.
Pij wode przy pracy. Nie ogladaj telewizji tylko na dwor!
Moze jestes alergikiem i to ci przeszkadza?
Pij kawe.

PS. Polska przegrala ;/

Brak ojca w rodzinie - skutki w psychice
Ocena pewnej osoby
Sadyzm niektórych kobiet (?!)
psychologia
Serwer plików.