Sadyzm niektórych kobiet (?!)

1. Data: 2006-05-27 22:46:27

Temat: Sadyzm niektórych kobiet (?!)
Od: fglrx <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Coraz częściej dni są ciepłe i zaczyna się tragedia...
Zastanawiam się, dlaczego wiele kobiet w ciepłe, chociaż niekoniecznie
upalne dni (nawet takie, w które tzw. zwykłemu człowiekowi nie jest za
ciepło w koszuli z długim rękawem, a może i w lekkiej kurtce) ubiera się
(a raczej rozbiera się...) w sposób, który wzbudza w mężczyznach
pożądanie, co skutkuje ich frustracją i cierpieniem. Czy jest to celowy
sadyzm, chęć odegrania się, pokazania swojej wyższości, poniżania
mężczyzn, czy zwykły przypadek?

Tak czy inaczej, w lecie trwa zmasowany atak DDoS na centralne układy
nerwowe większości facetów. Ta metafora wydaje się, ponieważ kobiety
wysyłają w tym przypadku "sfałszowane sygnały seksualne", które powodują u
wielu mężczyzn nieprzyjemne skoki aktywacji układu nerowego, zwłaszcza
autonomicznego, pochłaniające zasoby i prowadzące do wycieńczenia
organizmu. Czasami kończy się to całkowitym knock-downem, tzn. zespołem
amotywacyjnym, przemęczeniem, brakiem chęci do życia, a nawet całkowitą
niezdolnością do jakiegokolwiek działania.

Czemu ma to służyć?

2. Data: 2006-05-28 07:54:27

Temat: Re: Sadyzm niektórych kobiet (?!)
Od: Kisia <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

fglrx napisał(a):
> Czy jest to celowy
> sadyzm, chęć odegrania się, pokazania swojej wyższości, poniżania
> mężczyzn, czy zwykły przypadek?

A co, kobiety mają chodzić kompletnie ubrane i się męczyć w tym skwarze?

3. Data: 2006-05-28 08:24:38

Od: "kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kisia wrote:

> A co, kobiety mają chodzić kompletnie ubrane i się męczyć w tym
> skwarze?

ta, bo jak sie przegrzeją, to nie będą miały ochoty na karmienie troli...

--
pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.z.pl gg:0001 0100 0110 0001 1001 0110 1000

4. Data: 2006-05-28 08:28:51

Od: Kisia <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kuba (aka cita) napisał(a):

> ta, bo jak sie przegrzeją, to nie będą miały ochoty na karmienie troli...

Obowiązkiem człowieka jest dokarmianie potrzebujących ;-P

5. Data: 2006-05-28 08:43:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

fglrx:
> [...]
> Czemu ma to służyć?

Wolalbys aby wszystkie udawaly swietoszki?

Uwazam ze to bardzo dobrze, iz kobiety moga sposob
nieskrepowany demonstrowac swoj "wulgarny" stosunek
do spraw wlasnej seksualnosci... i czesc to robi. ;)

--
Czarek

6. Data: 2006-05-28 09:29:46

Od: "Barnaba" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

część to jednak ściema, latają z cyckami na wierzchu (wybaczcie proszę mi to
określenie), a potem jak co do czego to sie okazują "dziećmi ojca
imperatora"..

Można by stwierdzić że najjaśniejsze świeczki najbardziej parzą.

Mi się mocno widzi, że takie obnażanie, to jest jakaś forma nadrabiania
zaległości kobiet. Taka dość prymitywna, że niby jak facet kobiety nie
widuje nagiej, to ta choćby latem stara się żucać w oczy. I co więcej, skoro
cały rok nic jej nie podnieca, to może kręcą ją spojrzenia facetów? W myśl
zasady ze z barku laku dobry kit.

Osobiście wolę dziewczyny które nie eksponują się zbytnio, bo wtedy już
wiele mnie nie zaskoczy.

7. Data: 2006-05-28 10:04:28

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28/05/2006 11:29, Barnaba:

> [...]
> cały rok nic jej nie podnieca, to może kręcą ją spojrzenia facetów? W myśl

Zaznaczę najpierw, że mi mało przeszkadza kto i jak się ubiera, ale
pogląd że coraz więcej kobiet jest otwartych i odważnie mówi o swojej
seksualności to ciekawy argument. Społeczeństwo się zmienia,
równouprawnienie dało kobietom nie tylko większe prawa ale większe
obowiązki, w sytuacji gdy kobieta coraz częściej jest postrzegana jak
pełnoprawny partner w związku musi wykazać się inicjatywą niż tylko
oczekiwać, że zostanie zdobyta.

--
huski
huski at interia dot pl

8. Data: 2006-05-28 10:13:19

Od: Kira <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huski wrote:

> w sytuacji gdy kobieta coraz częściej jest postrzegana jak
> pełnoprawny partner w związku musi wykazać się inicjatywą
> niż tylko oczekiwać, że zostanie zdobyta.

A tobie się nadal wydaje, że to faceci zdobywają sobie kobiety? ;)

Kira

--
/(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
\o)/ I am what I am, I do what I want

9. Data: 2006-05-28 10:13:33

Od: "Pprzemek" <p...@n...dla.spamu.poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja tam lubie sobie popatrzec :-)

------------
Pozdrawiam
Przemek
Motto dnia:
"Po tegorocznej zimie przestałem wierzyć w bajkę o globalnym ociepleniu
klimatu"

10. Data: 2006-05-28 10:22:58

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Kira wrote:
> A tobie się nadal wydaje, że to faceci zdobywają sobie kobiety? ;)

Oczywiście nie ma nic bardziej mylnego, ale odwracając kobiety na pewno
lubią być zdobywane :-)

--

psychologia
Serwer plików.