Sadyzm niektórych kobiet (?!)

11. Data: 2006-05-28 10:34:46

Temat: Re: Sadyzm niektórych kobiet (?!)
Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28/05/2006 12:13, Kira:

> A tobie się nadal wydaje, że to faceci zdobywają sobie kobiety? ;)

Nie, nic z tych rzeczy mi jest bliżej do "męskiego feministy".

--
huski
huski at interia dot pl

12. Data: 2006-05-28 11:00:44

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huski" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> On 28/05/2006 12:13, Kira:

> Nie, nic z tych rzeczy mi jest bliżej do "męskiego feministy".

A kto to taki? To mężczyźni też muszą się emancypować?

pozdrawiam
SnowGoose

13. Data: 2006-05-28 11:45:07

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28/05/2006 13:00, SnowGoose:

> A kto to taki? To mężczyźni też muszą się emancypować?

to osoba płci męskiej której bliskie są poglądy feministek, a czy
mężczyźni muszą się emancypować to dobre pytanie.

--
huski
huski at interia dot pl

14. Data: 2006-05-28 12:26:02

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fglrx" <f...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> mężczyzn, czy zwykły przypadek?
>
> Tak czy inaczej, w lecie trwa zmasowany atak DDoS na centralne układy
> nerwowe większości facetów. Ta metafora wydaje się, ponieważ kobiety
> wysyłają w tym przypadku "sfałszowane sygnały seksualne", które powodują u
> wielu mężczyzn nieprzyjemne skoki aktywacji układu nerowego, zwłaszcza
> autonomicznego, pochłaniające zasoby i prowadzące do wycieńczenia
> organizmu. Czasami kończy się to całkowitym knock-downem, tzn. zespołem
> amotywacyjnym, przemęczeniem, brakiem chęci do życia, a nawet całkowitą
> niezdolnością do jakiegokolwiek działania.

Proponuję jakąś terapię u psychologa albo jeszcze lepiej u seksuologa. Jakoś
chodzę po tym świecie i nie widzę, żeby kobiety rozbierały się w celu
znęcania się nad ZDROWYMI mężczyznami. Czasami tylko jak jadę jakąś trasą
(szczególnie na zachód) to widzę takie obrazki, ale Ty chyba nie to masz na
myśli...
Potem się słyszy, że "to jej wina, że ją zgwałcili, bo po co chodziła w
krótkiej spódniczce".
Panom o podobnym odbiorze rzeczywistości proponuję przeprowadzkę do któregoś
z krajów arabskich - dla ich zdrowia psychicznego.

Pozdrawiam
Teli.

15. Data: 2006-05-28 12:28:43

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barnaba" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> część to jednak ściema, latają z cyckami na wierzchu (wybaczcie proszę mi
> to określenie), a potem jak co do czego to sie okazują "dziećmi ojca
> imperatora"..
>
> Można by stwierdzić że najjaśniejsze świeczki najbardziej parzą.
>
> Mi się mocno widzi, że takie obnażanie, to jest jakaś forma nadrabiania
> zaległości kobiet. Taka dość prymitywna, że niby jak facet kobiety nie
> widuje nagiej, to ta choćby latem stara się żucać w oczy.

RZucać!
Pomijam treść merytoryczną.
Teli.

16. Data: 2006-05-28 12:30:12

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pprzemek" <p...@n...dla.spamu.poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e5bt4e$evg$1@inews.gazeta.pl...
>A ja tam lubie sobie popatrzec :-)

I to uważam za zdrowe podejście. Ja podobnie: lubię popatrzeć na
przystojnych facetów co nie znaczy, że skręcam się w środku :-)

Pozdrawiam
Teli.

17. Data: 2006-05-28 12:48:24

Od: "ARMADA" <p...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

A w mediach czego jest wiecej rozebranych - kobiet czy meszczyzn?
wiadomo.Faceci sa skromni i wstydza sie a kobiety bezwstydne i za pare
zlotych wywala na wierzch co sie da. Tak sie zalatwia rozne sprawy np.prace.
Ktos kiedys powiedzial ze baby to swinie ! i to by sie zgadzalo.

18. Data: 2006-05-28 12:54:51

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ARMADA" napisał:

> wiadomo.Faceci sa skromni i wstydza sie

Nie. Faceci są brzydcy i nikt nie chce ich oglądać. To nie moje
zdanie, tylko znajomego artysty-malarza :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 63.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

19. Data: 2006-05-28 12:57:50

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

fglrx napisał(a):

> [...]
> pożądanie, co skutkuje ich frustracją i cierpieniem. Czy jest to celowy
> sadyzm, chęć odegrania się, pokazania swojej wyższości, poniżania

Heh, powinieneś pogadać sobie z jednym takim amatorem super-skąpych
bikini z pru ;) Czy niektórzy skrajni fanatycy ustawiają się czy
jak? Że zawsze się rozminą.

Pozdrawiam
Iff

20. Data: 2006-05-28 13:24:53

Od: Kira <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ARMADA wrote:

> wiadomo. Faceci sa skromni i wstydza sie a kobiety
> bezwstydne i za pare zlotych wywala na wierzch co sie da.

Naturalna konsekwencja tego, że faceci oglądają kobiety pod
kątem zgrabnego tyłka i cycków, a kobiety facetów pod nieco
innymi względami. Dlatego faceci nie pokazują tyłka, tylko
zawartość konta bankowego :P

Kira

--
/(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217