Ocena pewnej osoby

1. Data: 2006-05-29 05:32:59

Temat: Ocena pewnej osoby
Od: b...@y...co.uk szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jest otoz pewna osoba, ktora juz jako dziecko (4,5) miala pociag do
pieniedzy i wiedziala, ze z nimi mozna wiele. Byla na imprezie
rodzinnej i ukradla swojemu kuzynowi ze skarbonki czesc jego
oszczednosci. Wracajac z tejze imprezy pochwalila sie swojemu ojca i
zostala surowo za to ukarana dostajac tegie lanie. Rodzice tej osoby
nie byli zbyt zamozni i nie byli w stanie zaspokoic pewnych potrzeb
tejze osoby. Na kilka lat byl spokoj i w okolicach 7-8 klasy szkoly
podstawowej osoba zostala wciagnieta w szereg drobnych kradziezy.
Zachecona zostala przez swoich kolegow, ktorzy pokazali, ze to wcale
nie takie trudne, a i zycie staje sie pelniejsze, aczkolwiek
niekoniecznie duchowo. Trwalo to ok. 1,5 roku. Zakonczenie kariery
zlodziejaszka spowodowane bylo zlapaniem w sklepie, spisaniem danych i
pogrozeniem, iz rodzice dowiedza sie o tym niecnym wystepku. Dzis osoba
ta ma 23 lata i jej system wlasnej wartosci polega na pieniadzu.
Poklada ufnosc, ze to pieniadze daja szczescie. Caly czas ustawicznie
mysli o pomnazaniu pieniedzy. Jest egoistyczna i uwiazana w nalog
masturbacji.

Co mozna zrobic aby jej pomoc i jak zmienic jej punkt widzenia oraz
przekonac ja, ze to nie pieniadze daja szczescie.

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2006-05-29 06:09:28

Temat: Re: Ocena pewnej osoby
Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@y...co.uk wrote:
> Witam!
>
> [...]

Nadal nie wierze w ta opowiastke. Ale jest juz lepiej.
Lepiej dopracowane szczegoly i brak wielkich absurdow
w opowiadaniu. Zeby nie ta masturbacja to moze i bym uwierzyl...
--
assembler

3. Data: 2006-05-29 07:19:15

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@y...co.uk napisał(a):
> [...]
> Poklada ufnosc, ze to pieniadze daja szczescie. Caly czas ustawicznie
> mysli o pomnazaniu pieniedzy. Jest egoistyczna i uwiazana w nalog

Masturbcja, to widac ciekawy sposob na pomnazanie pieniedzy.
Masturbujesz sie i cyk
pieniadze leca jak ze skarbonki. Kobiety maja wiele sposobow na
zdobywanie majatkow.
Np.proponuje zostac "czarna wdowa", najlepsza profesjonalistka w
"najstarszym zawodzie swiata. Zapisac sie do Samoobrony i byc
specjalistka od tzw.prywatyzacji.Zrobic napad stulecia.W najlepszym
przypadku zostac zakonnica i wyznac grzechy przed Bozia.

Pozdrawiam aga

4. Data: 2006-05-29 07:21:36

Od: "Pawel" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <b...@y...co.uk> napisal w wiadomosci
s.com...

> Co mozna zrobic aby jej pomoc i jak zmienic jej punkt widzenia oraz
> przekonac ja, ze to nie pieniadze daja szczescie.

Ale w szczesciu nie przeszkadzaja. :-)

A tak powaznie to dlaczego niby narzucac komus innemu swój punkt widzenia?
Dla dwojga róznych ludzi szczescie moze oznaczac cos zupelnie innego.

--
Pawel
uwaga na hosting tpi.pl !!

5. Data: 2006-05-29 08:24:29

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@y...co.uk napisał(a):
> [...]
>
> Co mozna zrobic aby jej pomoc i jak zmienic jej punkt widzenia oraz
> przekonac ja, ze to nie pieniadze daja szczescie.

Zyjemy w dzisiejszym świecie gdzie niestety pieniądze rzadzą
człowiekiem. Może szczęścia nie dają, ale są do życia b. potrzebne.
Jak ludzie pieniędzy nie mają nie są poważani, źle też są ubrani, itd.
Jak pomóc:
Pokazać tej osobie że pieniądze powinno się zdobywać uczciwie.
A trzeba samemu dawać przykład. Takie zachowanie nie wyszło samo z
siebie, tylko zostało nabyte. Ktoś za to jest odpowiedzialny.
Ktoś z rodziny musiał zaglądać do rzeczy drugiej osoby a dziecko w wieku
już 23 lat to wówczas zapamiętało i potraktowało jako wzorzec więc
później tak samo się zachowało. Jeśli sami zmienimy swoje postepowanie i
przyznamy sie do błedu to ta osoba też wowczas zmieni swoje
postępowanie. Nie możemy wymagać dobrego postepowania od drugiej osoby
jeśli sami jesteśmy nie w porządku.
--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

6. Data: 2006-05-29 13:22:45

Od: b...@y...co.uk szukaj wiadomości tego autora

Historia jest prawdziwa. Masturbacja zostala dodana, gdyz osoba ta ma
tez z nia problemy i mysli, iz moze to miec tez wplyw na inne dziedziny
zycia.

7. Data: 2006-05-29 13:23:59

Od: b...@y...co.uk szukaj wiadomości tego autora

Odnosnie masturbacji odpowiedzialem asseblerowi.

8. Data: 2006-05-29 13:25:27

Od: b...@y...co.uk szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem napisac, iz zamiescilem posta na prosbe tej osoby. To nie
ja chce ja zmienic a ona siebie.

9. Data: 2006-05-29 13:28:25

Od: b...@y...co.uk szukaj wiadomości tego autora

Osoba ta nie przypomina sobie, iz takie sytuacje sa powielane na
podstawie obserwacji rodziny. Jej rodzice ciezko pracowali na
utrzymanie dzieci.

Teraz w wieku 23 lat osoba ta jest na dobrej drodze, tzn. nie kradnie
juz i pracuje na swoje utrzymanie, ale wciaz nie bardzo czuje sie
szczesliwa, gdyz ciagle mysli o pieniadzach i ich zwiekszaniu.

10. Data: 2006-05-29 14:32:10

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@y...co.uk; <1...@j...googlegroups.c
om> :

> Historia jest prawdziwa. Masturbacja zostala dodana, gdyz osoba ta ma
> tez z nia problemy i mysli, iz moze to miec tez wplyw na inne dziedziny
> zycia.

Tia - konkurencja półkul mózgowych związana z częstszym wykorzystaniem
prawej ręki. Niech robi to lewą, to się zrównoważy. ;))

Flyer
--
gg: 9708346

Sadyzm niektórych kobiet (?!)