Lepper

1. Data: 2001-11-27 14:08:02

Temat: Lepper
Od: "www.vidi.biz.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chętnie poznam zdanie fachowców na temat całego zamieszania z Leperem.
Moim zdaniem to kolejna manipulacja Tymochowicza. I co gorsza znowu
skuteczna.
Sam po wyborach oświadczył, iż jego pomysł na sukces Leppera opierał się na
efekcie sinusoidy (czy huśtawki emocjonalnej).
Raz ma się pokazywać jako ułożony polityk a następnie jako dawny Lepper.
A obecnie zbyt wiele mówiło się, iż jest sztucznie wykreowany jak proszek do
prania.
No więc należało coś z tym zrobić.
Efekt osiągnięty. Sondaże up, a wybory samorządowe niedługo.

Mnie osobiście to zjawisko fascynuje z zawodowego punktu widzenia, chociaż
jestem trochę przerażony, iż tak łatwo można manipulować naszym narodem.

Pozdrawiam
Tomasz Kubicius
www.vidi.biz.pl

1. Data: 2001-11-27 16:31:01

Temat: Re: Lepper
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "www.vidi.biz.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Chętnie poznam zdanie fachowców na temat całego zamieszania z Leperem.
> Moim zdaniem to kolejna manipulacja Tymochowicza.

Po curiozum jakim okazał się Wałęsa, trudno odpowiedzieć, kto tak na prawdę
kim manipuluje. Lepper powiedział zreszta głośno to, co większość Polaków
myśli po cichu. Ot, taki polski Żirinowskij.

I co gorsza znowu
> skuteczna.
> Sam po wyborach oświadczył, iż jego pomysł na sukces Leppera opierał się
na
> efekcie sinusoidy (czy huśtawki emocjonalnej).

Nie trzeba być genialnym psychologiem od public relations żeby widzieć, że
80% Polaków żyje w granicach minimum socjalnego, bezrobocie aktualnie
kształtuje się powyżej 16%, czyli grubo powyżej 4 mln a tyle samo jest
emerytów i rencistów. Dodaj do tego procent populacji z wyższym
wykształceniem i już masz odpowiedź, dlaczego na lep Leppera złapie się
każdy Polak zepchnięty w gówno przez ekipę łoBuzka.

> Efekt osiągnięty. Sondaże up, a wybory samorządowe niedługo.

Co tam wybory samorządowe! Lepper ma obecnie bardzo duże szanse na
prezydenturę. Kwaśniewski nie może być nim po raz trzeci. A konkurenci? -
Kalinowski? śmieszne, Kaczor, znienawidzony przez potężne lobby wymiaru
sprawiedliwości i biegłych sądowych? też nie! Pupilek masonów - Olechowski -
nie sądzę. Pawlak, Gieremek,Suchocka, Krzaklewski itd, cała UW i AWS.już
pokazali, co potrafią. No więc kto będzie zwycięskim konkurentem Leppera? na
kogo zagłosuje wymieniony wyżej elektorat??
Dorrit

1. Data: 2001-11-27 19:54:09

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dostrzegasz w nazwie grupy słowo polityka, a może to ja jestem ślepy):P

Prezydent Viadro

1. Data: 2001-11-27 21:57:49

Od: "www.vidi.biz.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie sądzisz, że psychomanipulacje mają cos wspólnego z psychologią, a może
to ja czegoś nie rozumiem:)
pozdrawiam
TK

1. Data: 2001-11-27 22:56:34

Temat: idzcie sobie gadac o masonach i polityce na inna grupe co!?
Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie do cholery.
J.

ps. sorry za ton ale mam dosyc Leppera, politykow i nawiedzonych. Sami sobie
Polacy wybrali, nie podoba sie to na pregierz.pl:-(

1. Data: 2001-11-28 07:33:58

Temat: Odp: Lepper
Od: Aleksander Nabagło <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Użytkownik www.vidi.biz.pl <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u06n8$ebo$...@n...tpi.pl...
> Mnie osobiście to zjawisko fascynuje z zawodowego punktu widzenia, chociaż
> jestem trochę przerażony, iż tak łatwo można manipulować naszym narodem.
Na tym wlasnie polega wartosc demokracji.
Spolecznosc politykow nie jest waskim, zamknietym
klubem towarzyskim -- zawsze moze pojawic sie ktos
spoza klubu, ludzie na niego zaglosuja i juz nie moze
byc tak, jak sie zdawalo (klubowi) ze bedzie na dziesieciolecia.

W przeciwnym wypadku demokracja bylaby gorsza od
rzadow totalitarnych -- te nie dopuszczaja byle kogo
do wladzy (wg. wlasnych wyobrazen o slusznosci),
nawet nie pozwalaja byle komu byc
znanym przez znaczna czesc spolecznstwa.

Istota demokracji jest to, ze druga kadencje moga
rzadzic ci sami, jesli za pierwszej kadencji sytuacja
poprawiala sie (w odczuciu wiekszosci), ekipa
rzadzaca musi byc bardzo dobra, aby rzadzic
przez trzecia kadencje. Po powtorkach
zamiany jednych na drugich i z powrotem, masy
wyborcze daja szanse innym kandydatom -- jesli
nawet "Lepper" nie wykorzysta wielkiej szansy,
ktora jemu byla dana, to i tak jego naganne dzialania
zadzialaja pozytywnie na reszte "klubu" politycznego.

.

1. Data: 2001-11-28 09:27:55

Od: "paulbeer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Nabagło <...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u2416$cqh$...@i...cyf-kr.edu.pl...
!
> [...]

ktora jemu byla dana, to i tak jego naganne dzialania
zadzialaja pozytywnie na reszte "klubu" politycznego.

wiecie co ja o tym wszystkim mysle???

Lepper jaki jest taki jest, ale wiekszej szkody panstwu nie zrobi,
natomiast
bardziej bym sie obawial Belki, bo to g...... w garniaku jest znacznie
bardziej niebezpieczne niz Lepper, bo trzyma kase panstwa i dziala
nieracjonalnie, zreszta... szkoda slow.....

1. Data: 2001-11-28 09:50:24

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dostrzegasz w nazwie grupy słowo polityka, a może to ja jestem
ślepy):P

Owszem, jesteś. Psychologia w polityce istniała zawsze. Nienazwana,
niedoceniona, ale silnie tam tkwiła i wpływała na losy świata. Ileż wyczucia
psychologicznego musiała mieć Kleopatra, żeby uwieść Cezara. Ile
psychologicznej mądrości Machiaweli, żeby napisać "Księcia". Na psychologii
bazują i potężnieją wszystkie wielkie Kościoły , krecą się giełdowe interesy
i nawet Lepper pnie się w górę po drabinie ludzkiej frustracji.
Dorrit

1. Data: 2001-11-28 09:54:46

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Polacy wybrali, nie podoba sie to na pregierz.pl:-(
>
> Czy chcesz mi dyktować, na jaka grupę mam posyłać opłacane przez siebie
posty? Jak Cię temat nie interesuje, to postaw plonka i po klopocie. A w
ogóle - "wiecej kultury proszę" ;).
Dorrit

1. Data: 2001-11-28 10:06:30

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> posty? Jak Cię temat nie interesuje, to postaw plonka i po klopocie. A w
> ogóle - "wiecej kultury proszę" ;).
> Dorrit

No to stawiam plonka:-) PLONK!
Nie zadawaj mi pytan retorycznych prosze.
O kulturze nie pisz, bo napisalem w poscie "sorry" co chyba wskazuje ze
dostrzegam pare rzeczy.
A w ogole, to chyba raczej jestem tu kulturalny na grupie, prawda?
I coz....tyle.
J.

SPOTKANIE 7-EGO-LOGISTYKA I TRANSPORT
the atacker is a psicologist
Powstawanie stereotypow
Transgresja
Ńđî÷íî ďđčîáđĺňĺě âĺíňčë˙ňîđ ÂÖ4-75-12.5 ëĺâűé