Letrox

1. Data: 2007-08-09 16:17:25

Temat: Letrox
Od: A...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos moze dysponuje wiedza na temat dzialania Letroxu w
odchudzaniu ? Endokrynolog stwierdzil ze cos z moja tarcyca sie dzieje
po porodzie i nie moge uzyskac dawnej wagi wiec zapisal mi Letrox ale
ja czytam ze ludzie go biora zeby przytyc a nawet podobno kulturysci
biora ten lek....
Czy ktos moze mi doradzic czy brac czy sobie raczej odpuscic ?
pozdrawiam
ArubaIsle

2. Data: 2007-08-09 17:11:51

Temat: Re: Letrox
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-08-2007 o 18:17:25 <A...@g...com> napisał(a):

> [...]
> biora ten lek....
> Czy ktos moze mi doradzic czy brac czy sobie raczej odpuscic ?

Letrox stosuję się przy niektórych schorzeniach tarczycy, nie w
odchudzaniu. Wiele informacji możesz sama przeczytać, wpisz to słowo
Letrox w okienko Google. Jezeli Twój lekarz zalecił Ci Letrox, to chyba
miał jakieś podstawy. Owszem, chudnięcie może być efektem zażywania tego
leku. Chudnięcie, nie tycie.

--
Pozdrawiam. Janusz.

wypowiedz się jeśli chcesz?