Lewe oko słabsze

1. Data: 2005-11-04 21:13:06

Temat: Lewe oko słabsze
Od: "ED" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ostatni u mnie w szkole średniej pielęgniarki przeprowadzały badania
podstawowe wzroku, wzrostu etc. No i okazało się iż mam lewe oko słabsze od
prawego. Powiedziały mi żebym szedł do okulisty. Ja o swoim problemie
wiedziałem już kilka lat. No i mam takie pytanie, czy decydując się na
okulary nie będępogarszał dalej swojego wzroku nosząc je? Dużo spędzam czasu
przy kompie i na czytaniu książek. Jakie jest wasze zdanie?

2. Data: 2005-11-04 22:25:34

Temat: Re: Lewe oko słabsze
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ED napisał(a):
> [...]
> okulary nie będępogarszał dalej swojego wzroku nosząc je? Dużo spędzam czasu
> przy kompie i na czytaniu książek. Jakie jest wasze zdanie?

Porozmawiaj o tym z okulistą. Wg mnie dobrze dobrane okulary nie będa
psuły Ci wzroku. A może w ogóle nie będziesz musiał ich nosić? Ja też
jednym okiem gorzej widzę, ale okulista stwierdzil, ze to na tyle
nieduza wada ze okulary mi niepotrzebne (mimo, ze czasami mi to
przeszkadza).

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-11-05 06:10:29

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się na okulary nie będępogarszał dalej swojego wzroku nosząc je? Dużo
> spędzam czasu przy kompie i na czytaniu książek. Jakie jest wasze zdanie?

Powinienes sie udac do okulisty i jesli to bedzie potrzebne nosic okulary
korekcyjne. Oko niedowidzace moze miec tendencje do zezowania, a chyba nie
chcesz tego. Okulary nie sluza do pogarszania komus wzroku, ale do
skorygowania wady istniejacej, aby oczy funkcjonowaly w miare jak najlepiej.

pozdr.

casus

4. Data: 2005-11-05 06:11:42

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednym okiem gorzej widzę, ale okulista stwierdzil, ze to na tyle nieduza
> wada ze okulary mi niepotrzebne (mimo, ze czasami mi to przeszkadza).

powinienes, w mysl zalecen okulistyki swiatowej, jednak nosic korekcje,
jezeli oko nie widzi prawidlowo.

pozdr.

casus

5. Data: 2005-11-05 08:26:07

Od: "ED" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też jednym okiem gorzej widzę, ale okulista stwierdzil, ze to na tyle
> nieduza wada ze okulary mi niepotrzebne (mimo, ze czasami mi to
> przeszkadza).

No, mi to też raczej nie przeszkadza, ale jak przyjdzie patrzyć tylko tym
okiem na jakieś litery to się zamazują. Prawym widzę ok, jakąśtam niby
teżmająmałąwadę ale nie zauważam tego. Udam się do okulisty i zobaczęco
powiem, znająć ich to polecą okulary bo to w końcu kasa dla nich :-]

6. Data: 2005-11-05 09:02:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teżmająmałąwadę ale nie zauważam tego. Udam się do okulisty i zobaczęco
> powiem, znająć ich to polecą okulary bo to w końcu kasa dla nich :-]

mam wrazenie, ze traktujesz niedowidzenie swojego oka dosyc lekkomyslnie.
Okulista jest po to, aby Ci pomoc i zrobi to w mozliwie najlepszej formie -
czesto nalezy zapisac okulary, bo nie ma innej metody pomocy dla oka
niedowidzacego, jak nakaz noszenia korekcji (okulary, soczewki kontaktowe).
I zeby bylo jasne - okulista nie ma kasy od zapisania okularow. Kase ma
optyk, ktory sprzedaje oprawki i wykonuje okulary wg recepty. Nie traktuj
koniecznosci pomocy Twoim oczom, jako chec wycisniecia z Ciebie kasy, bo nie
jest mile czytac takie stanowisko pacjenta w stosunku do checi pomocy przez
lekarza.

pozdr.

casus

7. Data: 2005-11-05 09:16:42

Od: "ED" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wycisniecia z Ciebie kasy, bo nie jest mile czytac takie stanowisko
> pacjenta w stosunku do checi pomocy przez lekarza.

Oki, sory, mam nadzieję że nie jesteś okulistą :-] Ten tekst napisałem
dlatego że w dzisiejszym świecie łapówkarstwa itp. wszystko się może
zdarzyć.

8. Data: 2005-11-05 12:28:21

Od: Butek <e...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

ED napisał(a):

> Oki, sory, mam nadzieję że nie jesteś okulistą :-]

Jest :)

--
pozdrawiam,
butek (but malpa nd kropek e-wro kropek pl)

9. Data: 2005-11-05 13:06:37

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):
> powinienes, w mysl zalecen okulistyki swiatowej, jednak nosic korekcje,
> jezeli oko nie widzi prawidlowo.

Czy przy niewielkiej wadzie jest szansa na wyleczenie tego oka i
zniwelowanie wady??

--
best regards,
scream (at)w.pl

10. Data: 2005-11-05 15:30:59

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oki, sory, mam nadzieję że nie jesteś okulistą :-] Ten tekst napisałem
> dlatego że w dzisiejszym świecie łapówkarstwa itp. wszystko się może
> zdarzyć.

to masz pecha
casus

Pilne-jaka pomoc przy wstrząśnieniu mózgu
Dlugie cykle-cd.
Dziwna zielona narosl na bialkowce
dziwne objawy
ciąża po terminie