Likwidacja blizn potrądzikowych

1. Data: 2002-08-21 09:49:59

Temat: Likwidacja blizn potrądzikowych
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakie specjalistyczne gabinety lekarsko-kosmetyczne we Wrocławiu
zajmują się likwidacją blizn potrądzikowych? Chodzi mi o naprawdę
dobrych specjalistów, zmiany skórne są bardzo poważne.

Pozdrawiam

zula

2. Data: 2002-08-22 09:58:16

Temat: Re: Likwidacja blizn potrądzikowych
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuleyka" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zajmują się likwidacją blizn potrądzikowych? Chodzi mi o naprawdę
> dobrych specjalistów, zmiany skórne są bardzo poważne.

Witam!
Zula popytaj na grupie pl.rec.uroda, tam jest pewnie więcej osób które byc
może już sa po takich zabiegach.
--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@