Liliowce

1. Data: 2007-03-05 11:23:08

Temat: Liliowce
Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Zakupiłem dzisaj w OBI cztery bulwy lilaków, wszystkie puściy już liście.
Jak przechować je do cieplejszych czasów?
Pozdrawiam
JAdam

2. Data: 2007-03-05 11:45:07

Temat: Re: Liliowce
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAdam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zakupiłem dzisaj w OBI cztery bulwy lilaków, wszystkie puściy już liście.
> Jak przechować je do cieplejszych czasów?

Mógłbyś tak prościej napisać o czym piszesz????????
Bulwy? Lilaków? Puściły liście?
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2007-03-05 13:09:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zakupiłem dzisaj w OBI cztery bulwy lilaków, wszystkie puściy już liście.
> Jak przechować je do cieplejszych czasów?

Lilie, liliowce i lilaki to całkwicie różne rośliny, różnią się tym
co w ziemi, oraz tym co nad ziemią.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-03-05 16:20:07

Od: "gabi" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zakupiłem dzisaj w OBI cztery bulwy lilaków, wszystkie puściy już liście.
> Jak przechować je do cieplejszych czasów?
Myślałam że się coś dowiem bez pisania ale nie wiem o co tu chodzi.

Witam kupiłam kłącza liliowców mają już małe zielone listki czy mogę je już
posadzić w ogrodzie i czy będą kwitły w tym roku?

5. Data: 2007-03-05 16:23:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAdam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dzień dobry,
> Zakupiłem dzisaj w OBI cztery bulwy lilaków, wszystkie puściy już liście.
> Jak przechować je do cieplejszych czasów?

Zakładając, że jednak chodzi Ci o liliowce - do doniczki z ziemią i w
chłodne miejsce w domu. A za parę tygodni do gruntu.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2007-03-05 16:51:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gabi" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> Witam kupiłam kłącza liliowców mają już małe zielone listki czy mogę je
już
> posadzić w ogrodzie i czy będą kwitły w tym roku?

Gabi, nie wiem, gdzie mieszkasz, ale u mnie dziś rano była zmrożona ziemia.
NIe sadziłabym w takie coś roślin przyniesionych ze sklepu!

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2007-03-05 17:38:31

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gabi napisał(a):
> Myślałam że się coś dowiem bez pisania ale nie wiem o co tu chodzi.
>
> Witam kupiłam kłącza liliowców mają już małe zielone listki czy mogę je już
> posadzić w ogrodzie

Troszkę ryzykowne. Chyba że przy każdym przymrozku będziesz je
czymś przykrywać. Nie wiadomo gdzie te roślinki do tej pory były i mogą
nie być zahartowane.

> i czy będą kwitły w tym roku?

Powinny. Chyba, że to jakieś malutkie kłącza.

8. Data: 2007-03-05 17:48:26

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rais wrote:

> Powinny. Chyba, że to jakieś malutkie kłącza.

Wątpię. W marketach rzadko zdarzają się duże kłącza.

Pozdrawiam
Baśka

9. Data: 2007-03-05 18:16:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w wiadomości

> Wątpię. W marketach rzadko zdarzają się duże kłącza.

W zeszłym roku z 3 kupionych w woreczkach zakwitły mi dwa:P

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2007-03-05 18:38:39

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisał(a):

> Wątpię. W marketach rzadko zdarzają się duże kłącza.

Na podstawie własnych marketowo-liliowcowych doświadczeń
oszacowałbym prawdopodobieństwo zakwitnięcia na 90%

profesjonalne strony za darmo
Czy można zacienić taras pnączem jednorocznym?
Google prepares for China Flu
prosze o pomoc w identyfikacji
Skamieniałe drewno