Lirene Serum anticell

1. Data: 2005-02-14 12:01:36

Temat: Lirene Serum anticell
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Od niedawna Was podczytuję i pięknieję od samego czytania. Niestety lektura
prawdopodobnie odbije się ujemnie na zasobności mojego portfela ;).
Zachęcona pozytywnymi opiniami (z archiwum) zakupiłam sobie serum
antycelulitowe Lirene i od paru dni stosuję. Zastanawiam się jednak, czy to
serum ujędrnia, czy tylko pomaga w likwidacji celulitu? Bo tak właściwie, to
celulitu nie mam (chyba, że o czymś nie wiem;)) a w ostatnim czasie zgubiłam
parę kilogramów i chciałam trochę pojędrnić to, co zostało ;).
Poza tym mam parę pytań dotyczących stosowania. Wyczytałam coś o owijaniu
się w folię spożywczą po zastosowaniu serum. Mam nadzieję, że to nie jest
konieczne... Ponadto dziewczyny pisały, że serum rozgrzewa, czego ja nie
zauważyłam. Ale fakt, że pięknie pachnie :).
Jeszcze jedno - czy skoro nie jest napisane, że nie można stosować podczas
karmienia piersią, to znaczy, że mogę podczas laktacji stosować bez obawy?
Pamiętam, że na jakimś kremie do pielęgnacji biustu było napisane, że można
stosować, a tu nie ma żadnej wzmianki.
Ania
PS. Czy to aktualne, że jako "wkupne" należy przedstawić listę hitów i
anty-hitów kosmetycznych? :)

1. Data: 2005-02-14 20:13:10

Temat: Re: Lirene Serum anticell
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> PS. Czy to aktualne, że jako "wkupne" należy przedstawić listę hitów i
> anty-hitów kosmetycznych? :)

A to zalezy, czy chcesz byc tubylcem, czy meteorem ;-)

Pozdrawiam
ISIA, ktora zawsze chetnie przeczyta :-)

1. Data: 2005-02-15 10:45:54

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:

> A to zalezy, czy chcesz byc tubylcem, czy meteorem ;-)
>
> Pozdrawiam
> ISIA, ktora zawsze chetnie przeczyta :-)

Chętnie bym została...
Ale z hitami chyba się wstrzymam, bo ostatnio żadnych rewelacji nie
przeżyłam, in plus ani in minus. Poza rewelacyjnym jak dla mnie zapachem
Givenchy Oblique FFWD. Poza tym trzymam się stale tych samych marek,
zadowolona od lat z mascary MF Dramatic Look na zmianę z Classic Look i z
podkładu Maybelline... Ale bardzo możliwe, że czytając pru zainspiruję się
czymś nowym :).
Ania

Re: HALLOWEEN- czy oryginal??
Jaki krem?
Ja łysieje pomóżcie !!!!!
Femi - chwale tez
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-02-14)