List do "Niebieskiej Linii"

61. Data: 2015-04-19 17:08:01

Temat: Re: List do "Niebieskiej Linii"
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ...o majątek 3-]

Kobiety o tym wiedzą najlepiej, prawda XL? :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/

62. Data: 2015-04-19 17:12:31

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2015 o 17:05, LeoTar pisze:

> Musiał Pan pomylić mnie z kimś innym - nigdy takiej wątpliwości nie
> wyrażałem. Twierdzę natomiast, że jeżeli matka uzależni od siebie syna
> emocjonalnie to inicjacja nie może się odbyć gdyż wówczas syn istotnie
> będzie chciał się stać jej seksualnym partnerem i zabije ojca. Podobnie
> może postąpić córka z matką jeżeli ojciec uzależnił ja od siebie
> emocjonalnie. Jakiekolwiek emocjonalne uzależnienie dziecka od rodzica
> prowadzi do fizycznej wręcz walki dziecka o rodzica uzależniającego (syn
> walczy o matkę, córka walczy o ojca). I w takiej sytuacji inicjacja w
> [...]
OK, dziękuję za wyjaśnienie.

63. Data: 2015-04-19 17:16:02

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> A co gdy zapragnie pozbyć się rodzica przeciwnej płci, bo inicjacja się
> dziecku nie spodoba?

Wszystkie dotychczasowe obserwacje wskazują na to, że taka opcja jest
niemożliwa bez ingerencji rodzica tej samej płci, gdyż syn dąży do
zbliżenia z matka a córka z ojcem. Myślę, że taka opcja jest możliwa
jeżeli ojciec wzbudzi nienawiść syna do matki lub matka wzbudzi
nienawiść córki do ojca. Ale przy takiej manipulacji nie ma mowy o
żadnej inicjacji dziecka wśród rodziców. Patologiczny układ miedzy
rodzicami wyklucza jakikolwiek zamysł inicjacji dziecka, gdyż tylko
wzmocni (multiplikuje) wcześniejszy patologiczny układ między rodzicami.

64. Data: 2015-04-19 17:22:27

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2015 o 17:16, LeoTar pisze:

> [...]
> rodzicami wyklucza jakikolwiek zamysł inicjacji dziecka, gdyż tylko
> wzmocni (multiplikuje) wcześniejszy patologiczny układ między rodzicami.

A co, jeśli Nieświadomy Stwórca czyli Natura postanowi przenieść dalszą
ewolucję Życia i za tym Świadomości na formy nieożywione: cyborgi, mózgi
elektronowe, co widać w filmach fantastyczno-naukowych (np. Automata,
najnowszy Transformers czy choćby poczciwy Matrix) czy opowieściach
Stanisława Lema? Może gatunek ludzki wyczerpał już swoje możliwości rozwoju?

65. Data: 2015-04-19 17:24:21

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 16:27, LeoTar pisze:

> Mącisz. Zdecyduj się więc.

nie mogie

> Która?

jedynie sluszna

--
gazebo

66. Data: 2015-04-19 17:25:27

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 16:28, LeoTar pisze:

> I nie zamarzyło Ci się by nie musieć udawać?

jak mus to mus

--
gazebo

67. Data: 2015-04-19 17:57:01

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> najnowszy Transformers czy choćby poczciwy Matrix) czy opowieściach
> Stanisława Lema? Może gatunek ludzki wyczerpał już swoje możliwości

Decyzja leży jednak w gestii tego właśnie gatunku. Czy zdecyduje się
zostać Świadomym Twórcą czy zginie. Samodzielny rozwój inteligencji
maszyn bez ingerencji ludzi nie jest możliwy. O kierunkach ich rozwoju
decyduje człowiek; nigdy jednak nie osiągną doskonałości ludzkiego
umysłu, Umysłu Stwórcy. Natomiast cała potęga umysłu Człowieka ujawni
się dopiero wówczas gdy wyzwoli się on od wirusa zakazu ograniczającego
jego moc gdyż dopiero wtedy będzie mógł korzystać w pełni z Wolnej Woli.

68. Data: 2015-04-19 17:59:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Apr 2015 17:25:27 +0200, gazebo napisał(a):

> jak mus to mus

Jak dla mnie - tylko czekoladowy. Bita śmietana też ostatecznie ujdzie w
towarzystwie czekolady. Zmyć można szampanem 3-)

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

69. Data: 2015-04-19 18:04:33

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 17:59, Ikselka pisze:

> Jak dla mnie - tylko czekoladowy. Bita śmietana też ostatecznie ujdzie w
> towarzystwie czekolady. Zmyć można szampanem 3-)

mam tylko budyn czekoladowy i kandyzowanego arbuza

--
gazebo

70. Data: 2015-04-19 22:50:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 15:00, LeoTar pisze:

> Oczywiście, możesz się ze mną nie zgodzić

Dziękuję.

Jakkolwiek inteligentnej obudowy nie dałbyś swoim pomysłom, zawsze
pamiętaj, że jest to sprawa do załatwienia wyłącznie pomiędzy Tobą a
Twoim psychiatrą.

Ewa

Jak co wtorek? KRZYSZTOF STANOWSKI
Uwaga na wściekłe zwierzęta