Oferta do PCPR-ów.

1. Data: 2015-04-14 15:43:25

Temat: Oferta do PCPR-ów.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam syna z zespołem Down'a, który urodził się w 1980 roku. W latach
1990-94 rehabilitowaliśmy go bardzo intensywnie metodą Domana w
Instytutach Osiągania Ludzkich Możliwości (IAHP) w Filadelfii,PA, USA, a
moim marzeniem było usamodzielnienie syna. Wydarzenia niezwiązane
bezpośrednio z terapią syna sprawiły, że nasza rodzina zamiast
zjednoczyć się i okrzepnąć uległa kompletnej destrukcji. Nastąpiła
potężna eksplozja agresji i przemocy - moja żona, z nożem kuchennym w
ręce, wyrzuciła mnie z mieszkania, zerwała wszelkie kontakty ze mną i do
dzisiaj uniemożliwia mi kontakty z trójką naszych już dorosłych dzieci.
Gdy żona wyrzuciła mnie z domu ja nie oponowałem, bo wiedziałem, że nikt
nie uwierzyłby moim słowom; zamiast stawiać opór zdecydowałem w jednej
chwili, że muszę wyjaśnić dlaczego w mojej żonie drzemały aż takie
pokłady agresji .

Pierwsze wnioski co do przyczyny pojawiły się w mojej głowie bardzo
szybko natomiast przez następne 20 lat wyjaśniałem i uzupełniałem detale
teorii o pochodzeniu przemocy analizując setki razy wszystkie zdarzenia
z życia naszej rodziny. Od roku 1996 wszystkie swoje przemyślenia i
wnioski na temat mechanizmów powstawania i rozprzestrzeniania się
przemocy zamieszczałem w Internecie i są one ogólnie dostępne. Zacząłem
również konfrontować wnioski z doświadczeń z moją rodziną z wynikami
obserwacji innych rodzin i okazało się, że moja teoria pasuje również do
innych rodzin oraz ludzi samotnych i wyjaśnia w sposób uniwersalny to w
jaki sposób rodzi się patologia. Co więcej, na bazie tej teorii
stworzyłem uniwersalne narzędzie intelektualne, które pozwala wyzwolić
człowieka uzależnionego i przywrócić do stanu zdrowia psychicznego
cechującego się doskonałą stabilnością osobowości.
Może to zabrzmi nieco fantastycznie, nieprawdopodobnie i górnolotnie ale
teoria, którą stworzyłem określa również to jak powinno być prowadzone i
realizowane wychowanie dziecka, i jakie elementy powinna zawierać
edukacja dziecka od pierwszych chwil jego samodzielnego życia aż po
osiągnięcie samodzielności by uniknąć powstania patologii. By dziecko
zachowało przyrodzoną mu wolność i niezależność, by wchodziło w wiek
dorosły wyzwolone z rodzicielskiej dominacji. Klucz do uwolnienia
społeczeństwa od patologii tkwi w wychowaniu dzieci.

Ten list nie zawiera szczegółów tyczących się mojej teorii oraz
narzędzia za pomocą którego uwolniłem samego siebie od uzależnień;
skuteczność tego narzędzia testuję obecnie w Domu Pomocy Społecznej w
Ostrowinie. Test rozpocząłem 20 marca i widać już pozytywne efekty
działania ,,intelektualnej odtrutki" na uzależnienia u dwójki
podopiecznych. Nie chciałbym się jednoznacznie wypowiadać co do okresu
wychodzenia z uzależnienia ponieważ będzie on zapewne krótszy dla
młodszego a dłuższy dla starszego. Chętnie natomiast przedstawię
zainteresowanym szczegóły mojej hipotezy oraz zapoznam z moją metodą
intelektualnej resocjalizacji. Ja sam jestem przekonany o jej słuszności
ponieważ byłem pierwszym swoim pacjentem natomiast jej powszechną
skuteczność można sprawdzić tylko poprzez szerokie praktyczne
zastosowanie i zweryfikowanie efektów terapii.

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną.

Władysław Tarnawski
Sunrise Services
Ostrowina 21 (PDPS)
56-400 Oleśnica