Lista Schorzeń a grupa Inwalidzka

1. Data: 2005-09-19 04:06:18

Temat: Lista Schorzeń a grupa Inwalidzka
Od: "Jerzy Junkiewicz" <J...@J...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu byłem na komisji i się dowiedziałem że raptem z mojej I
grupy wyzdrowiałem na III no ew na II, no z wielką łaską dostałem tą II
grupę na 2 lata, ale czegoś nie pojmuję, skoro lekarze twierdzą że moje
schorzenie się pogłebia i stan się pogorszył z tym z przed paru lat, to WTF
???!!!!

Tutaj moja prośba, jakby ktoś miał listę schorzeń kwalifikujących do
poszczególnych grup inwalidzkich to może niech da linka lub napisze że
takowe posiada.

--
http://www.forum.gery.pl/

2. Data: 2005-09-19 20:37:17

Temat: Re: Lista Schorzeń a grupa Inwalidzka
Od: "Bizon" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dgld8t$q9l$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Jerzy Junkiewicz z adresu <J...@J...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Tutaj moja prośba, jakby ktoś miał listę schorzeń kwalifikujących do
> poszczególnych grup inwalidzkich to może niech da linka lub napisze że

Cześć i czołem,
Z tego co pamiętam, to komisja nie może zredukować od razu o dwa stopnie.
Może to zrobić, tylko po jednym stopniu co pewien okres. Czyli jak by im się
spieszyło ;) to muszą Ci dać II i wyznaczyć kolejną datę jakże "miłego
spotkania".
Ja co roku na dowidzenia słyszę - do zobaczenia za rok!
No cóż, jeśli Ci się nie podoba prawo, to zacznij je tworzyć, czyli pora
zostać politykiem ;)
...ja nie mogę zrobić takiego zawodu rodzicom, bo mnie przeklną.

Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

--
Bizon

'Dla moich Polakow nie ma rzeczy niemozliwych.'
Napoleon Bonaparte, 1769 - 1821

3. Data: 2005-09-22 06:46:17

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Junkiewicz" <J...@J...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Tutaj moja prośba, jakby ktoś miał listę schorzeń kwalifikujących do
> poszczególnych grup inwalidzkich to może niech da linka lub napisze że

Odwołaj się od tej decyzji.
Potrwa to około roku, bo tyle sprawy ciągną się w sądzie.
W międzyczasie przebada Cię biegły lekarz sądowy, a później na rozprawie
przedstawisz swoje zastrzeżenia i opinie Twoich lekarzy. Opinie Twoich
lekarzy przedstaw także biegłemu lekarzowi sądowemu.
Sąd może zmienić decyzję ZUS.

Re: zdrowi nas podziwiaja...
Re: zdrowi nas podziwiaja...
Re: zdrowi nas podziwiaja...