Lista kosmetyków - prośba o opinie...

1. Data: 2004-11-24 13:39:32

Temat: Lista kosmetyków - prośba o opinie...
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

...i ewentualnie podpowiedź gdzie to można kupić w Gdańsku.

Kremy na noc:
Creme 888 Vital Antirides (Guinot)
Noctuelle (Sothys)
Liftactiv Nuit (Vichy)
oraz
Purete Thermale (Vichy) - płyn do demakijażu oczu.

--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2004-11-24 20:41:38

Temat: Re: Lista kosmetyków - pro?ba o opinie...
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...i podpowiedź gdzie to można kupić
> Liftactiv Nuit (Vichy)

z tym kremem możesz mieć problem, bo został wycofany. kremy na dzień i na
noc z serii liftactive vichy zostaną od nowego troku zastąpione wersją
liftactive pro, a w aptekach znajduja sie niedobitki dotychczaseowych
produktów Liftactive.

1. Data: 2004-11-24 20:50:29

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Purete Thermale (Vichy) - płyn do demakijażu oczu.

W sumie ok ale jakoś specjalnie mnie nie zachwycił. Dobrze zmywa choć trzeba
trochę potrzeć oczy. Ja wolę preparaty z lepszym poślizgiem a to taka
"woda".
Joasia

1. Data: 2004-11-24 22:42:55

Temat: Re: Lista kosmetyków - prosba o opinie...
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

> Purete Thermale (Vichy) - płyn do demakijażu oczu.

Mialam tylko probke (taka mala buteleczka) i bylam zadowolona.
Skuteczny, dobrze zmywa, nie podraznia. Gdyby mi ktos podarowal, bym
sie ucieszyla, ale chyba dosc drogi. Jesli to nie jest krytyczne,
a potencjalna obdarowana (nie wiem, czy slusznie zakladam,
ze chodzi o prezent, ale w sumie po co facetowi plyn do demakijazu
oczu) lubi/uzywa Vichy, to polecam.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-11-24 22:52:57

Temat: Re: Lista kosmetyków - prośba o opinie...
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

> ...i ewentualnie podpowiedź gdzie to można kupić w Gdańsku.
>
> Kremy na noc:
> Liftactiv Nuit (Vichy)

Ja jeszcze na to jestem za mloda, ale wszystkie kobiety po czterdziestce
w mojej rodzinie to uprawiaja. Oba Liftactivy to tez zelazny zestaw
prezentowy. Dostac mozna chyba w wiekszosci aptek?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-11-25 08:32:17

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> Creme 888 Vital Antirides (Guinot)

Osobiście nie znam, ale znajoma używa ich kosmetyków i pieje peany.
Nie wiem czy mają gdzieś siedzibę w Gdańsku, właściwie można je kupić tylko
w niektórych firmowanych salonach kosmetycznych - wiem gdzie jest jeden w
Gdyni, ale nie wiem czy prowadzą sprzedaż kosmetyków.
Można też poprzez sprzedaż wysyłkową:
http://www.sklep.pcme.pl/index.php?kat=29

> Liftactiv Nuit (Vichy)

Chyba najlepszy i już sztandarowy ich produkt. IMO - bardzo dobry krem.
Do kupienia w aptekach

Sowa

1. Data: 2004-11-25 18:24:58

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Sowa pisze:

> właściwie można je kupić
> tylko w niektórych firmowanych salonach kosmetycznych - wiem gdzie
> jest jeden w Gdyni,

Gdzie? :)
Chodzisz do niego?

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-11-26 06:36:05

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał(a) w wiadomości

> ...i ewentualnie podpowiedź gdzie to można kupić w Gdańsku.

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Nie ma tylko nawet słówka nt
jednego z wymienionych artykułów, więc może ogólniej zapytam: czy produkty
Sothys są warte zaiteresowania?
Sprawdzalem ceny i nie są to małe kwoty, więc nie chiałbym wyrzucać
pieniędzy w błoto.

1. Data: 2004-11-26 06:40:05

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Joasia <j...@S...wp.pl> napisał(a) w wiadomości

> Dobrze zmywa choć trzeba trochę potrzeć oczy.

A czy są takie płyny, które dobrze zmywają bez pocierania i podrażniania?
Poważnie pytam, bo moja żona szuka czegoś na tyle mocnego, by dobrze
zmywało makijaż z oczu, a jednoczesnie na tyle delikatnego, by jej nie
drażniło (jest dość delikatna).

1. Data: 2004-11-26 06:44:05

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna <b...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Skuteczny, dobrze zmywa, nie podraznia. Gdyby mi ktos podarowal, bym
> sie ucieszyla, ale chyba dosc drogi.

O to chodziło. Więc to chyba to.

> Jesli to nie jest krytyczne,
> a potencjalna obdarowana (nie wiem, czy slusznie zakladam,
> ze chodzi o prezent

W zasadzie prezent, choć chyba trochę głupio dawać płyn do demakijażu w
prezencie. To tak jakbym dał mydło. :-)

> ale w sumie po co facetowi plyn do demakijazu oczu

Myślę, że znajdą się chętni. ;-)
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl
Wikipedia - Wolna Encyklopedia --- DOŁĄCZ! ---> http://pl.wikipedia.org

Avon - pomadka 'my lip miracle'
Krem pod oczy