Lista nielegalnych leków...

1. Data: 2003-12-02 13:39:54

Temat: Lista nielegalnych leków...
Od: "Wito" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie do Szanownych grupowiczów.
Czy jest gdzieś na internecie opublikowana lista leków, które zachodnie
koncerny nielegalnie rozprowadzały w Polsce w ostatnich latach?
Byłbym wdzięczny za informacje na ten temat.
Pozdrawiam
Wito

2. Data: 2003-12-02 13:45:51

Temat: Re: Lista nielegalnych leków...
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:53c4.00000511.3fcc962a@newsgate.onet.pl,
niejaki(a): Wito z adresu <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Czy jest gdzieś na internecie opublikowana lista leków, które
> zachodnie koncerny nielegalnie rozprowadzały w Polsce w ostatnich

hoho... to juz jest maniuplacja faktami :) "nielegalnie rozprowadzaly" w
domysle "jak amfe, here czy cos innego" :)
rozprowadzane byly legalnie, a podejrzenie jest tylko co do niefachowo
przeprowadzonej procedury rejestracji...

a 'na internecie' sie z taka lista nie spotkalem.

i jeszcze mala dygresja - leki ktore byly rejestrowane u nas w
'przyspieszonym trybie' byly wczesniej rejestrowane tez w innych krajach. w
zwiazku z tym pytanie: po co dublowac procedury rejestracji??

--
Pozdrowienia
od

3. Data: 2003-12-03 16:40:09

Od: "Darkoon" <d...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał

> i jeszcze mala dygresja - leki ktore byly rejestrowane u nas w
> 'przyspieszonym trybie' byly wczesniej rejestrowane tez w innych krajach.
> zwiazku z tym pytanie: po co dublowac procedury rejestracji??

domyslam sie, ze to jedynie retoryka :)
bo przeciez powszechnie wiadomo o co chodzi - o kase
i to zarowno o te oficjalna jak i te "pod stolem"
to taki nasz folklor :-\

metronidazol
ReFeRaT_:) potrzebny
Szczecin