metronidazol

1. Data: 2003-12-02 09:22:53

Temat: metronidazol
Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie dotyczace metronidazolu. Czy to jest antybiotyk? Wiem, ze dziala na
bakterie tlenowe i beztlenowe. Jaki lek uwaza sie za antybiotyk?
Zaznaczam, ze mam marna wiedze medyczna.

Pozdrawiam,
Evik

2. Data: 2003-12-02 13:51:45

Temat: Re: metronidazol
Od: "Wojtek G." <wojtekx(nospam)@mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evik <e...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bqhlld$iq1$...@k...task.gda.pl...
> [...]
>
> Mam pytanie dotyczace metronidazolu. Czy to jest antybiotyk? Wiem, ze
dziala na bakterie tlenowe i beztlenowe. Jaki lek uwaza sie za antybiotyk?

Witam.
Metronidazol nie jest antybiotykiem. Fromalnie należy do grupy
chemioterapeutyków i dodatkowo leków przeciwpierwotniakowych.
Od antybiotyków rózni go to, że nie jest pochodzienia naturalnego
no i troche mechanizm działania.
Pozdrawiam

Wojtex

3. Data: 2003-12-03 11:04:06

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek G. <wojtekx(nospam)@mp.pl> wrote:

> [...]

> chemioterapeutyków i dodatkowo leków przeciwpierwotniakowych.
> Od antybiotyków rózni go to, że nie jest pochodzienia naturalnego

Dzieki za wyjasnienie :) Poczytam sobie o mechanizmie dzialania antybiotykow. Tak z
ciekawosci.

Pozdrawiam,
Evik

ReFeRaT_:) potrzebny