Liszaje

1. Data: 2003-12-23 20:07:08

Temat: Liszaje
Od: "emka" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Głupio mi się przyznać, ale nie wiem, co to są liszaje. A coś dziwnego
zrobiło mi się na łydkach - ponoć to może być to. Takie chropowate, średnica
koło 1,5 cm i strasznie swędzi. Od czego się coś takiego robi i czym to
leczyć? Czy są jakieś maści na to, czy trzeba iść do dermatologa? Bo jeśli
dermatolog, to pewnie juz po świętach, a chciałabym jakoś opanować to
swędzenie.
Pozdrawiam, Ewa.

2. Data: 2003-12-23 21:21:38

Temat: Re: Liszaje
Od: "ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emka" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> leczyć? Czy są jakieś maści na to, czy trzeba iść do dermatologa? Bo jeśli
> dermatolog, to pewnie juz po świętach, a chciałabym jakoś opanować to

Witam
Wygląda na liszaj. Mi też się czasem robi - dermatolog powiedział, że
dostaję to przez mojego pieska. Żeby się tego pozbyć używam kremu Triderm
przez kilka dni, nie pamiętam, czy nie jest na receptę.
Pozdrawiam i wesołych Świąt!
Ewa

3. Data: 2003-12-23 23:48:29

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie chropowate, średnica
> koło 1,5 cm i strasznie swędzi.

może grzybica lub uczulenie. powinien to zobaczyć lekarz.
polecany wczesniej triderm jest maścią na recepte
(steryd+antybiotyk+subst.przeciwgrzybicza)

4. Data: 2003-12-24 11:55:55

Od: "emka" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za rady. Czyli jednak lekarz:(
Ale moze samo zejdzie do przyszlego tygodnia, bo dopiero wtedy mozna myslec
o jakiejs wizycie.
Pozdrawiam świątecznie, Ewa.

Transfuzja - czy ogrzewa się krew?
Pytanie o stawy