Literki Robakksa

71. Data: 2010-02-06 11:03:04

Temat: Re: Literki Robakksa
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Feb 2010 00:35:06 +0100, Robakks napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl>

> hehe
> A gdyby była w habicie? ;)
> Siostry miłosierdzia całują czasem pacjentów

Raczej NIE całują :-)

> by im ulżyć w cierpieniu
> i bynajmniej nie ma to podtekstu erotycznego. :-)

Jesteś cierpiącym Robakksem?
:)
--

Ikselka.

72. Data: 2010-02-06 11:08:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Feb 2010 07:36:44 +0100, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> a nie raczej na kolanach nie siadają ;)
>
> kiwiko

No, na pewno nie przy żonie :-)
--

Ikselka.

73. Data: 2010-02-06 11:28:36

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Raczej NIE całują :-)

> Jesteś cierpiącym Robakksem?
> :)
> --
>
> Ikselka.

hehe ;DDD
A czy jesteś "siostrą" miłosierdzia (z tych całujących)? ;DDD

Mnie się to skojarzyło z tą piosenką z Powstania Warszawskiego
"Pałacyk Michla" /fragment/

"Każdy z chłopaków chce być ranny,
sanitariuszki morowe panny.
A gdy cię trafi kula jaka,
poprosisz pannę, da ci buziaka
w nos!"

Wiedziałaś, że pocałunek uśmierza ból? ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

74. Data: 2010-02-06 11:32:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "kiwiko" <k...@o...pl>

To był dla mnie taki rodzaj zagadki:
"Jakie warunki musi spełnić obca kobieta, która siadając
na kolanach mężczyzny w obecości żony - całuje go w czółko
nie wywołując zazdrości u żony tego mążczyzny".
Wybrałem zakonnicę w habicie. ;D
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

75. Data: 2010-02-06 11:48:51

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@o...googlegroups.com...

> 176 cm w pozycji wyprostowanej ;D

> Globcie te ;DDD

> O tym jaki jest prawdziwy pow d mojej aktywno ci Internetowej
> by mo e napisz Ci kiedy na skrzynk pocztow , lub je li
> b dzie okazja to opowiem Ci moj histori w 4-ry oczy, ale to jeszcze
> nie teraz - wcze niej musimy zje beczk soli. Na razie tylko
> lizn li my kawa ek wirtualnej pierzei. Wa ne, e razem, a nie osobno. :-)
> Edward :)

O widzisz Edziu i juz zaczynasz mówić ludzkim głosem ;D
Bardzo zapraszam CIĘ na moje prywatne terytorium, będzie mi miło rzecz
jasna :)
A baczki soli z Tobą nie zjem bo musze ograniczać z racji
osobistej przypadłości ;P
dla Ciebie
http://www.youtube.com/watch?v=wsuALyQGtXY

iska

76. Data: 2010-02-06 12:43:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Feb 2010 12:32:08 +0100, Robakks napisał(a):

> [...]
> na kolanach mężczyzny w obecości żony - całuje go w czółko
> nie wywołując zazdrości u żony tego mążczyzny".

Ja wybrałabym córkę i matkę :-)
--

Ikselka.

77. Data: 2010-02-06 14:14:38

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na kolanach mężczyzny w obecości żony - całuje go w czółko
> nie wywołując zazdrości u żony tego mążczyzny".
mogłaby być jeszcze taka do lat trzech
bardzo mała kobietka

kiwiko

Re: Filozofia Jezusa