Lodowka BRANDT C3033X

1. Data: 2005-05-14 10:28:41

Temat: Lodowka BRANDT C3033X
Od: "Rafał Ray" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktoś , coś wie na temat tej firmy? Nigdy nie miałem wczesniej z nią
do czynienia, może któś coś podpowie, albo poleci dobrą lodówkę
Dzięki
Rafał

2. Data: 2005-05-14 14:31:45

Temat: Re: Lodowka BRANDT C3033X
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Ray napisał(a):
> Czy moze ktoś , coś wie na temat tej firmy? Nigdy nie miałem wczesniej z nią
> do czynienia, może któś coś podpowie, albo poleci dobrą lodówkę

Lodówki to nie wiem ale swego czasu robili dobre moździerze kalibrów 81
i 120mm.

Adam

3. Data: 2005-05-14 21:48:10

Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Ray" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy moze ktoś , coś wie na temat tej firmy? Nigdy nie miałem wczesniej z
nią
> do czynienia, może któś coś podpowie, albo poleci dobrą lodówkę

Posiadam lodowke brandta i jestem bardzo zadowolony. Nie pamietam tylko
modelu, ale taka za 185cm inox, 1 agr. Mialem kupic amice a sprzedawca
namowil mnie na brandt. Jest ładniejsza i ma przyjemniejsze wnetrze. Do
tego wentylator, ktory rownomiernie rozprowadza zimno. Szersza około 5cm od
porównywalnej cenowo amiki. Aktualnie Brandt jest produkowany zdaje sie
przez Polar.

jak często sprzątacie mieszkanie?
Piekarniki elektrczyne - problem
Jak liczyć metraż?
szczegółowy kosztorys prac wykończeniowych domu 150 m2
czy ktoś chętny do współnajmu?