Lodowka Electrolux ERB3022X

1. Data: 2005-05-30 08:38:24

Temat: Lodowka Electrolux ERB3022X
Od: "alien657" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zwracam sie z prosba (w szczegolnosci do uzytkownikow w/w lodowki) o opinie
na nastepujacy temat.
Posiadam w/w lodowke od ok 6 miesiecy , zauwazylem ze podczas gdy wlacza sie
agregat lodowki (agregat zamrazarki jest wylaczony) po kilkunastu sekundach
slychac skrzypienie (wydaje mi sie obudowy lodowki)to skrzypienie jest
wyraznie slyszalne a czasami nawet dosyc glosne, po pewnym czasie ustepuje
(gdy wylaczy sie agregat). Zadzwonilem do serwisu , serwisant przyjechal no
i oczywiscie wtedy jak on byl skrzypienie bylo minimalne , wiec stwierdzil
ze to tak ma byc i ze i tak mam szczescie ze mi lodowka nie "strzela" (tak
to okreslil).
Jednak wg. mnie to skrzypienie to jednak jakas wada a nie ze to tak ma byc.
Co o tym sadzicie.
Dzieki
alien657

2. Data: 2005-05-30 12:19:50

Temat: Re: Lodowka Electrolux ERB3022X
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

alien657 news:d7ejdv$25pm$1@greta.prz.edu.pl napisał (-a):

> [...]
> tak mam szczescie ze mi lodowka nie "strzela" (tak to okreslil).
> Jednak wg. mnie to skrzypienie to jednak jakas wada a nie ze to tak ma

Witaj,
Ja mam Elektroluxa od dwoch lat, 2 agregaty i ciagle
piszczy, stuka itp - to normalne [ponoc].
A lodowka dziala bez zarzutu [z serii ERB wlasnie, modelu
nie pamietam].

--
Pozdrowienia,
AKS

3. Data: 2005-05-30 12:35:30

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam GORENJE Aluxx i mam tez to samo cos jakby skrzypialo itp Chyba to
takie uroki tych lodowek :))

pozdr.

Jaki zlew przy zmywarce?
[SPAM]Szafy SENATOR
Wymiana podłogi w domu
Osłona na balkon
Ekspresy ciśnieniowe do kawy tracą z czasem moc?