Lodowka LG - pytanie

1. Data: 2003-08-05 04:55:07

Temat: Lodowka LG - pytanie
Od: "Adam665" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Grupowiczow posiada (oczywiscie) dlugo lodowke tej firmy i jakie
ma uwagi.
Mam zamiar nabyc model za 4000 zl i zastanawiam sie czy warto bo to sprzet
skosnooki.
Z gory dziekuje za merytoryczne odpowiedzi.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-08-05 22:04:33

Temat: Re: Lodowka LG - pytanie
Od: "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam665" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skosnooki.
> Z gory dziekuje za merytoryczne odpowiedzi.

Witam,
Moze niezbyt dlugo, moze mialem pecha, ale wlasnie oddalem LG409gqa po 2
tygodniach uzywania- potwornie glosny agregat, no moze nie glosny, tylko
wpadal w wibracje, tak, ze drzala cala lodowka i pol domu :-(
Tak sie teraz zastanawiam- zamawiac ten sam model, czy dac se spokoj, bo
wykonanie, rozwiazania i cena byly OK.
Pozdr.
Janusz

1. Data: 2003-08-16 21:31:42

Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> napisał w
wiadomości news:bgp9bb$ido$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> wpadal w wibracje, tak, ze drzala cala lodowka i pol domu :-(
> Tak sie teraz zastanawiam- zamawiac ten sam model, czy dac se spokoj, bo

Kurcze a ja ci tak polecalam to LG , ale moze miales pecha bo moja dziala
bez zarzutu i znajomi mowili ze bardzo cicha( maja Amice).

Gosia

1. Data: 2003-08-17 18:51:50

Od: "Adam665" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rockowa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
dziala
> bez zarzutu i znajomi mowili ze bardzo cicha( maja Amice).

No i kupilem szafe za 5000zl.
Nic jej nie slychac,lekki szumek jak sie wlacza.
Sadze,ze bedzie z niej pozytek, czekam tylko na hydraulika aby podlaczyl
wode do kostkarki lodu.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-08-17 19:34:20

Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

: Czy ktos z Grupowiczow posiada (oczywiscie) dlugo lodowke tej firmy i jakie
: ma uwagi.

Mam lodowke LG niecale 2 lata. Jest stosunkowo glosna, ale jeszcze jej nie
wypoziomowalem porzadnie :-). Jest bardzo fajna, i jestesmy zadowoleni.
Moim glownym zastrzezeniem jest to, ze 2 litrowe butelki na cole nie wchodza
pionowo w drzwiczki, i musza lezec na polkach (w starym Polarze miescily sie).
Byla w podobnej cenie jak ta, ktora cie interesuje, nie pamietam jej numeru,
ale ma pojemnosc ok. 560 litrow.
Pozdrowienia,
Maciej

1. Data: 2003-09-05 17:19:34

Od: "smoq" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nic jej nie slychac,lekki szumek jak sie wlacza.
> Sadze,ze bedzie z niej pozytek, czekam tylko na hydraulika aby podlaczyl

Ktory model zakupiles? Jestes zadowolony? Ja wlasnie chce sobie kupic LG
GR-P207DTZA i sie zastanawiam

pzdr smoq

polka z kamienia bez podporek
ogrzewanie gazowe - pytanie