Lodowka : jaka polecacie ?

1. Data: 2002-09-12 08:29:22

Temat: Lodowka : jaka polecacie ?
Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymagania : chlodziarka + zamrazarka ( oddzielne drzwi - ale to raczej
standard), wysokosc do 185cm ( ile cm musi byc "luzu" nad nia ?), 1 agregat
( chyba ze ktos mnie przekona ze warto jednak dwa), jak najdluzsza gwarancja
( ktos daje 3 lata ?), jak najmniejsze zuzycie energi - oczywscie klasa A,
co do marek to nie mam wiekszych uprzedzen ale nie chce sie pakowac w
pierwsza lepsza promocje, to ma byc sprzet na co najmniej 10+ lat,solidny i
bezawaryjny.Odnosnie glosnosci, to nie stawiam warunku ze musi byc
absolutnie bezszmerowa, cena : 1500-1800 zl.

--

Pawel Galinski [Gall]

1. Data: 2002-09-12 08:59:07

Temat: Re: Lodowka : jaka polecacie ?
Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Galinski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
: Wymagania : [ciach]
:-)))))))
Tylko tyle?
A nie powinna jeszcze sprzątać i gotować? I kosztowac trochę
mniej?;-))
A serio, to poczytaj archiwum grupy, temat rzeka, albo poszukaj np. w
http://agdrtv.and.pl/
Yann

Drzwi wewnętrzne
Telewizor Grundig a brak pradu...