Lodówka - w końcu wybrałem

21. Data: 2009-08-11 05:32:04

Temat: Re: Lodówka - w końcu wybrałem
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:1rpk9fyfbe1be$.dlg@oldfield.org.pl...
> Ttyle, że ta za 3kzł popracuje dłużej, niż trzy za 2000.

Naprawdę tak Cię rajcuje używanie tej samej, pożółkłej lodówki przez 45 lat?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

22. Data: 2009-08-11 20:28:42

Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ia <z...@m...pl> napisał(a):

> Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Fakt,
> to jedyna moja obawa wobec tej lodówki..
> ale każda może się zepsuć..
>
> pzdr
> ia
Kazda może, lecz nie kazda musi.. Liebherry miały swoją renomę, gdy
wyposażane byly w znakomite agregaty (włoskiej skądinąd produkcji A S P E R
A . Gdy to się skonczyło, zamknęła się dobra ich era. Serwisanci psioczą na
częstotliwość napraw, klienci psioczą. Ale nazwa zostala i niektórym
wystarcza dla dobrego samopoczucia. Na okres gwarancji i kilka dni dłużej...
Ale cóż, może się uda..?

23. Data: 2009-08-11 20:33:37

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 07:32:04 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Naprawdę tak Cię rajcuje używanie tej samej, pożółkłej lodówki przez 45 lat?

Naprawdę Cię rajcuje konieczność wymiany soprzętu co 5 lat? Bo mnie nie.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

24. Data: 2009-08-11 21:10:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 22:33:37 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> Naprawdę Cię rajcuje konieczność wymiany soprzętu co 5 lat? Bo mnie nie.

Mnie też nie. Przywiązuję się baaaaaarrrrdzo do rzeczy, zwłaszcza, jeśli
dobrze się sprawują i są użyteczne... Nad nieodwracalnie zepsutą 13-letnią
zmywarką niemal się popłakałam, poszukiwania nowej, choć konieczne, były
jakby zdradą, a nad zabranym mi i zgubionym podczas matury z matematyki
piórnikiem zawierającym ulubiony chiński długopis ze złotą strzałką i
czeski automatyczny ołówek (oba wtedy rarytasy) płaczę do dziś :-)
Sprzęt AGD u mnie jest aż do zasłużonej emerytury, wlaśnie jak
podkreśliłam, jeśli się sprawdza i jest bezawaryjny, nie widzę konieczności
jego wymiany...
--

Ikselka.

25. Data: 2009-08-12 14:50:32

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h5pppl$gs4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Mam wiertarkę udarową. Jej cichą pracę słychać jedynie, gdy w bliższej i
> dalszej odległości wyłączam wszystkie betoniarki.

My za twoją głuchotę nie odpowiadamy.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

26. Data: 2009-08-12 18:28:47

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:h5pppl$gs4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> My za twoją głuchotę nie odpowiadamy.

Na szczęście nie jestem głuchy.

27. Data: 2009-08-12 21:50:37

Od: "ia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marex" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> częstotliwość napraw, klienci psioczą. Ale nazwa zostala i niektórym
> wystarcza dla dobrego samopoczucia. Na okres gwarancji i kilka dni

lekki oddech..

otóż dziś wyczytałem na
http://www.aged.com.pl/liebherr/aktualnosci/12_ulotk
a.pdf
i jak się przez pięć lat zepsuje co ma zepsuć to potem już jakoś tam będzie
:-)

pzdr
ia

28. Data: 2009-08-13 09:10:27

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
a.pdf
> i jak się przez pięć lat zepsuje co ma zepsuć to potem już jakoś tam

Znaczy się, że 3 lata gwarancji dłużej za przepłacenie o 1000 zł?

29. Data: 2009-08-13 11:01:33

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

ia pisze:

> [...]
a.pdf
> i jak się przez pięć lat zepsuje co ma zepsuć to potem już jakoś tam będzie

http://liebherr.fm.interia.pl/
czytałem jakiś czas temu, pewnie ciągle aktualne.

30. Data: 2009-08-13 12:44:04

Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

a.pdf

> http://liebherr.fm.interia.pl/
> czytałem jakiś czas temu, pewnie ciągle aktualne.

I za sprzedanie naszej duszy... (danych osobowych!)mamia jakąś tam
dłuższą gwarancją.
Ps. warto dokładnie czytać regulamin tzw.przedłuzanych gwarancji bo to
często chłyt marketingowy, a my lubimy sobie łatwo podnieść samopoczucie..

Iwestuj i zarabiaj !! Wystarczy tylko 5 zł
Ogłoszenia kupię, sprzedam, info, wynajmę itp. przez sms (1,22pln) do sieci
Odkurzacz centralny /jaki?/
bateria wannowa z wylewką kaskadową
Poszukuję materiałów