Lodówki side by side - opinie

11. Data: 2006-03-09 11:36:02

Temat: Re: Lodówki side by side - opinie
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska"

> Hałasuje kostkarka jak pobiera wodę i wywala kostki...

tak pytam bo moja GE potrafi w nocy - jak jest idealna cisza - ryczec jak
krowa na pastwisku:-)

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

12. Data: 2006-03-09 12:17:42

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> tak pytam bo moja GE potrafi w nocy - jak jest idealna cisza - ryczec
> jak krowa na pastwisku:-)

Moze jest zle ustawiona?Moja jest cichutka, az sie zdziwiłam, bo
Marchewska uprzedzała, ze moze hałasowac

GP

13. Data: 2006-03-09 12:20:53

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Ed" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Szanowni Grupowicze,
> Na początku zaznaczam, że dokładnie przejżałem archiwum ;)
> Ponieważ nadszedł czas na zastanowienie się nad aranzacją kuchni
> trzeba
> podjąć strategiczną decyzję związaną z wielkością lodówki, w związku z
> tym
> będę wdzięczny za opinie użytkowników lodówek jak w tytule.

Ja mam LG i jestem zachwycona, do dzisiaj mnie cieszy;-)Nie wymieniłabym
jej na zadna inna.Musisz tylko przewidziec wczesniej doprowadzenie wody
i odpowiednia ilosc miejsca.

GP

14. Data: 2006-03-09 12:22:34

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptycho" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

> 4- lód w kostkach, lub kruszony (możliwość wyboru) i czysta filtrowana
> woda na zyczenie to jest coś fantastycznego, a w lecie to czysty luxus

A jaki masz model?

GP

15. Data: 2006-03-09 12:39:18

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości

. Natomiast
> barek i kostkarka to jest właśnie elment, który uważam za podstawowy
> przy
> wyborze takiej lodówki.

Hmm, a barek po co?On jest mały, max na 2 drinki, a zabiera miejsce
wewnatrz.Na drzwiach juz nic nie połozysz. A, kostakarka, tak
rewelacja.Ostatnio obsłuzyła 20 osób i bez problem nadazała z produkcja
lodu.Co prawda goscie nie mieli wyboru;-)kazdy dostawal drinka z lodem,
chciał czy nie:-)

GP

16. Data: 2006-03-09 13:58:42

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moze jest zle ustawiona?Moja jest cichutka, az sie zdziwiłam, bo
> Marchewska uprzedzała, ze moze hałasowac

No, nasza wydaje różne dźwięki, czasami podobne do np. ruszającej w bloku
windy, choć ciszej. Serio. O robieniu kostek lodu, to już nawet nie
wspominam - jak się zapomni, to nieźle potrafi wystraszyć...
Poza tym, każdy z nas może mieć inny próg wrażliwości na dźwięki - dla
Ciebie to, co ja słyszę, może być w ogóle niesłyszalne.
Inna rzecz, że nie ma bezgłośnych lodówek. Zwłaszcza te duże nieco dźwięków
generują jednak i nie ma się co okłamywać, że jest inaczej.

Co do naszej lodówy, to jest pewnie ta sama, którą Ptycho opisywał. Ta
lodówka to nie jest SBS, choć tak się ją klasyfikuje w sklepach. W końcu po
otworzeniu jednych i drugich drzwi jest ta sama przestrzeń chłodziarki, a
nie jak w klasycznych SBS - z jednej strony chłodziarka, z drugiej
zamrażarka. Producent podaje, że jest to 3-drzwiowe kombi:
http://tinylink.com/?eInK3oGSxJ
Oczywiście polecam. Same zalety! :-) Choć nie ma barku (nieprzydatny bajer
IMO) ani TV. ;-)
W klasycznych SBS-ach zamrażarka jest tak wąska, że niewiele można zmieścić.
Wydaje mi się, że ani pizza nie wejdzie, ani mrożone ciasto, ani wielka
torba frytek. A o wepchnięciu jakiegoś świątecznego indyka można tylko
pomarzyć. ;-)
Iwona

17. Data: 2006-03-09 14:03:02

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitmik napisał:

> Ja mam LG i jestem zachwycona, do dzisiaj mnie cieszy;-)Nie wymieniłabym
> jej na zadna inna.Musisz tylko przewidziec wczesniej doprowadzenie wody
> i odpowiednia ilosc miejsca.

to lodowski sbs potrzebuja doprowadzenia wody?
Moglabys rozwinac?
Tez sie przymierzam do takiej za czas jakis

m[...]

18. Data: 2006-03-09 14:09:59

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> to lodowski sbs potrzebuja doprowadzenia wody?
> Moglabys rozwinac?

Tylko te, które mają tzw. dyspenser wody, czyli można pobrać z lodówy
filtrowaną wodę. Są zazwyczaj z wymiennym filtrem.
Iwona

19. Data: 2006-03-09 14:12:08

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dupcub$sg6$1@news.onet.pl...
> Tylko te, które mają tzw. dyspenser wody

Większość SBS-ów ma taki podajnik wody. Wygląda to tak:
http://www.rtvagd.sklep.pl/samsung/lodowki_w/?prod_i
d=6313
Iwona

20. Data: 2006-03-09 16:29:19

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dupc9f$ovu$1@news.onet.pl...

> Co do naszej lodówy, to jest pewnie ta sama, którą Ptycho opisywał.

Ale nasza nie kruszy lodu, no chyba, ze kruszy a ja nic o tym nie
wiem;-)

GP

8 marca
kuchenny panel ścienny ze stali nierdzewnej
proszek do prania
Spółdzielnia, a zwrot kosztów za stolarkę okienną
Curious enough to know?