Lodówki side by side - opinie

21. Data: 2006-03-09 19:03:38

Temat: Re: Lodówki side by side - opinie
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dupl4v$smj$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:dupc9f$ovu$1@news.onet.pl...

> Ale nasza nie kruszy lodu, no chyba, ze kruszy a ja nic o tym nie wiem;-)

Jak podłożysz jej lód po nóżki, to z pewnością pokruszy. ;-))
Iwona

22. Data: 2006-03-10 10:36:53

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dupc9f$ovu$1@news.onet.pl...
> Oczywiście polecam. Same zalety! :-) Choć nie ma barku (nieprzydatny bajer
> IMO) ani TV. ;-)

Telewizor to lepiej mieć oddzielnie, bo jak jest w lodówce, to zamiast
barku, ale barek to całkiem przydatna rzecz.
Ja tam trzymam otwarte mleko, otwarte soki itp. Rodzinka się nauczyła, że
zawsze zanim otworzy się nowe pudełko trzeba zajrzeć do barku - z
zaglądaniem do lodówki, gdzie takie soki i mleko lądowały w róznych
miejscach był pewien kłopot. Poza tym jak się otwiera barek to niw wpuszcza
się ciepłego powietrza do całej lodówki i przynajmniej ja mam wrażenie, że
energię w ten sposób oszczędzam. Zdecydowanie przydatna rzecz, choć barek
mał wyłącznie dlatego, że chciałąm mieć komorę zero, a model z komorą zero
miał też i barek...

> W klasycznych SBS-ach zamrażarka jest tak wąska, że niewiele można
zmieścić.
> Wydaje mi się, że ani pizza nie wejdzie, ani mrożone ciasto, ani wielka
> torba frytek. A o wepchnięciu jakiegoś świątecznego indyka można tylko
> pomarzyć. ;-)

Tych lodówek to trzeba trochę pooglądać jedne są bardzo ciasne, a inne
nie... W szczególności te 80 cm są za wąskie. 90 jest już OK. Indyk i frytki
się mieszczą, mrożonej pizzy nie jadam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

23. Data: 2006-03-10 10:40:13

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dupcub$sg6$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Tylko te, które mają tzw. dyspenser wody, czyli można pobrać z lodówy
> filtrowaną wodę. Są zazwyczaj z wymiennym filtrem.

Do kostkarki też jest potrzebne doprowadzenie wody.
Aczkolwiek nie wiem, czy są lodówki z kostkarką,a bez podajnika zimnej
wody...

24. Data: 2006-03-13 13:23:44

Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W poście:dupd2d$t1f$...@n...onet.pl,

> Większość SBS-ów ma taki podajnik wody. Wygląda to tak:
> http://www.rtvagd.sklep.pl/samsung/lodowki_w/?prod_i
d=6313

Taką właśnie mam. Jestem zadowolony, jedynie cena filtra jest upiorna: 400
zł/6 miesięcy,
ale można to olać - ja wymieniam na wiosnę i używam do jesieni.

25. Data: 2006-03-13 16:27:47

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miko"

> Taką właśnie mam. Jestem zadowolony, jedynie cena filtra jest upiorna: 400
> zł/6 miesięcy,
> ale można to olać - ja wymieniam na wiosnę i używam do jesieni.

ja uzywam filtrow zewnetrznych - troche sa tansze:-) zamontowane na rurce
doprowadzajacej wode do lodowy

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

26. Data: 2006-03-16 12:22:13

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> ja uzywam filtrow zewnetrznych - troche sa tansze:-) zamontowane na rurce
> doprowadzajacej wode do lodowy

Możesz o nich więcej napisać? Co to za ustrojstwa? Uniwersalne jakieś i jak
się je montuje? Cena?
Iwona

27. Data: 2006-03-16 12:40:05

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka"

> Możesz o nich więcej napisać? Co to za ustrojstwa? Uniwersalne jakieś i
> jak się je montuje? Cena?

takie kupione w castoramie - przezroczyste z niebieska zakretka i do srodka
sa wklady - rozne - z wlokniny wegla itp - wybierasz co ci pasuje, a jak
jeden za malo to stawiasz szeregowo kilka:-)

www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

8 marca
kuchenny panel ścienny ze stali nierdzewnej
proszek do prania
Spółdzielnia, a zwrot kosztów za stolarkę okienną
Curious enough to know?