[Łódź] wzmocnienie drzwi w piwnicy

1. Data: 2003-07-25 09:54:45

Temat: [Łódź] wzmocnienie drzwi w piwnicy
Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy możecie polecić firmę, która wykona wzmocnienie drzwi w piwnicy?

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-07-25 14:47:50

Temat: Re: [Łódź] wzmocnienie drzwi w piwnicy
Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możecie polecić firmę, która wykona wzmocnienie drzwi w piwnicy?

Zastanowil bym sie nad tym.
Raczej chyba powinienem napisac, ze zlodzieja ew. wandala zastanowi "co
fajnego/wartosciowego jest w tej piwnicy, jezeli wejscie do niej jest tak
(niestandardowo) utrudnione"

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-07-25 14:55:13

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanowil bym sie nad tym.
> Raczej chyba powinienem napisac, ze zlodzieja ew. wandala zastanowi "co
> fajnego/wartosciowego jest w tej piwnicy, jezeli wejscie do niej jest tak
> (niestandardowo) utrudnione"

Trochę się boję, że złodziej i tak zauważy, że wnoszę i wynoszę z niej
wysokiej klasy rower górski - kopnie dwa razy w drewniane drzwi i będzie po
rowerze :-(((

KK

1. Data: 2003-07-26 07:12:50

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę się boję, że złodziej i tak zauważy, że wnoszę i wynoszę z niej
> wysokiej klasy rower górski - kopnie dwa razy w drewniane drzwi i będzie
po
> rowerze :-(((

Hmmm to jest argument, ale w takim wypadku musisz zalozyc na prawde solidne
drzwi i na pewno nie z klodka, tylko zamkiem jakims. Jeszcze mozesz
zamocowac w scianie jakies ucho i dodatkowo przypinac jakas linka go do
sciany. Ale tu znow moze sie okazac ze wqrzony zlodziej zniszcze Ci maszyne,
ale moze nie zabierze jej.

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-07-26 18:50:46

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"JACooL" <_...@w...pl> wrote in message
> [...]
> zamocowac w scianie jakies ucho i dodatkowo przypinac jakas linka go do
> sciany. Ale tu znow moze sie okazac ze wqrzony zlodziej zniszcze Ci

Wymyśliłem inaczej. Jako, że to są normalne drzwi a nie taka piwniczna
drewniana kratownica - postanowiłem, że zamontuję dobry zamek (taki
nakładany) klasy C a z drugiej strony kołki antywłamaniowe - razem daje to
ok 120 zł - do zniesienia. Jedynym słabym punktem są w tym momencie same
drzwi - zastanawiam się czy można je jakoś wzmocnić blachą.
Ewentualnie wymienić drzwi na takie ze stalową kratownicę i na nich montować
zamek i kołki. Sam już nie wiem :-)

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-07-27 17:35:53

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drzwi - zastanawiam się czy można je jakoś wzmocnić blachą.
> Ewentualnie wymienić drzwi na takie ze stalową kratownicę i na nich

W tym temacie rzeczywiscie chyba musisz pogadac z kims kto sie w to "bawi"
:)
Ale samo to, ze masz juz drzwi "normalne" to juz jest b.dobrze.

Pozdrawiam i powodzenia JACooL

1. Data: 2003-07-28 07:21:06

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę się boję, że złodziej i tak zauważy, że wnoszę i wynoszę z niej
> wysokiej klasy rower górski - kopnie dwa razy w drewniane drzwi i będzie po
> rowerze :-(((

Rozumiem wzmocnienie drzwi w piwnicy a dodatek proponuję ubezpieczyć
rower (zawartość piwnicy ?) przed kradzieżą. Tylko niech koniecznie
ubezpieczyciel poda dokładne oczekiwania dot. sposobu zabezpieczenia.
Jeśli nie zada Ci całej serii pytań w tym temacie to ... szukaj innego
ubepieczyciela - takiego co zadaje pytania przy ubezpieczaniu a nie po
zaistnieniu szkody. Radzę w kwestii ubezpieczenia skorzystać z porady
dobrych brokerów.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-07-28 09:51:14

Od: "deuter" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał:
> [...]
> drzwi - zastanawiam się czy można je jakoś wzmocnić blachą.
> Ewentualnie wymienić drzwi na takie ze stalową kratownicę i na nich

Ja w ścianie piwnicy wywierciłem dwa otwory w betonowej ścianie i wbiłem w
nie młotem końce pręta zbrojeniowego wygiętego w taki sposób |_____|. Do
tego mam przypięte dwa rowery dwoma zapięciami (każdy rower oboma i razem ze
sobą). Jedno zapięcie jest szeklowe (tak to się chyba nazywa - takie duże U)
a drugie to taka linka średnicy gdzieś 3 cm zbudowana ze zwężających się
metalowych tulejek, wchodzących jedna w drugą. To zapięcie jest firmy ABUS i
kosztowało parę lat temu tyle, że teraz kupiłbym za to "hipermarketowy
rower" :-) Ale działa! Trzy włamy wytrzymało!
Po trzech włamach, regularnie okradany, sąsiad-ślusarz założył wzmocnienia
na drzwi i ościeżnice wejściowe do piwnicy z klatki schodowej. Włamania się
skończyły. I taki sposób postępowania bym Ci polecał. Można się zrzucić w
kilka osób i niewielkim kosztem jednostkowym dobrze zabezpieczyć punkt
"najłatwiejszy do obrony".

Pozdrowienia

1. Data: 2003-07-28 11:16:59

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosztowało parę lat temu tyle, że teraz kupiłbym za to "hipermarketowy
> rower" :-) Ale działa! Trzy włamy wytrzymało!

No to jazda na maxa :-///

> [...]
> skończyły. I taki sposób postępowania bym Ci polecał. Można się zrzucić w
> kilka osób i niewielkim kosztem jednostkowym dobrze zabezpieczyć punkt

Nie do końca ufam sąsiadom :-)))) Jeśli już wzmacniać do drzwi do mojej
piwnicy. Poza tym tam ma być nie tylko rower. To jest pomieszczenie 13m2 :-)
chcę mieć tam mały warsztacik, przechowalnię itp.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-07-30 06:35:57

Od: Jacek Cybulski <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Probowalem ubezpieczyc piwnicę. W zasadzie ta droga zabezpieczenia sie odpada.
Ubezpieczam mieszkanie na
30 tys zl, piwnica w takiej sytuacji ubezpieczona jest tylko na 500 zł :-((((((((((((
Musimy radzic sobie
sami, montujac wszelakie zabiezpieczenia.
Borykam sie wlasnie z tym samym problemem. Moja piwnica, na nieszczescie, posiada
drzwi "przeswitujace" z
deseczek ;-(
Nie chce zachecac zlodzieja dobrymy drzwiamy, dlatego planuje zrobic drugie,
wewnętrzne (stalowe) a te
drewniane obic sklejką zeby nie bylo widac co za nimi. Zamiast drzwi stalowych ew.
krata. Co o tym
sądzicie? Acha, przy okazji... - szukam magika w okolicach Warszawy, ktyry solidnie
wykona te robote i nie
wezmnie przy tym jak za drzwi mieszkaniowe.

Pozdrawiam,
Jacek

P.S.
Dobrym pomyslem jest tez (tak jak KTos juz pisal) czepianie samych rowerow wewnatrz
piwnicy. Mozna
dodatkowo jakis tani alarm na pilota w cenie 100 zł co by troszke krzyczal.

> [...]
> ubepieczyciela - takiego co zadaje pytania przy ubezpieczaniu a nie po
> zaistnieniu szkody. Radzę w kwestii ubezpieczenia skorzystać z porady

Cicha lodówka ?
[Łódź] Rolety antywłamaniowe - i inne zabezpieczenia okien
[SPAM] Kuchenka gazowo-elektryczna
program do "oglądania" kolorów
parawan/zasłonka