Łosoś wędzony - co z tego można zrobić fajnego ?

11. Data: 2008-02-16 20:15:58

Temat: Re: Łosoś wędzony - co z tego można zrobić fajnego ?
Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. pisze:

> W przepisie ktory czesto wykonuje (na 2-3 osoby) :
>
> - gotuje swiderki w nieosolonej wodzie (250 g)
>
> - wkrajam 200 g lososia do 1/5 l smietanki 33%, dosc obficie pieprze
> i dodaje duzo mrozonego (albo swiezego, jezeli mam) koperku. Czasami
> dodaje pietruszki i /ciboulette/ (to mozna zastapic drobno pokrojonym
> szczypiorkiem).
>
> Na gotowy makaron wlewam smietane z lososiem i koperkiem, dla ozdoby
> posypuje jeszcze z wierzchu koperkiem, i gotowe.

Zrobiłam, podpiekłam czosnek (musiałam dodać, uwielbiam) do tego
wkroiłam łososia, potem wlałam śmietanę i wkroiłam koperek,
doprowadziłam do wrzenia i na makaron... Pychotka, dziękuję za przepis :)

Mamqa

12. Data: 2008-02-16 20:35:17

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 16 février 2008 a 21:15:58, dans <fp7g9q$5hh$1@news.onet.pl> vous écriviez
:

> Zrobiłam, podpiekłam czosnek (musiałam dodać, uwielbiam) do tego
> wkroiłam łososia, potem wlałam śmietanę i wkroiłam koperek,
> doprowadziłam do wrzenia i na makaron... Pychotka, dziękuję za przepis

Ciesze ze ze smakowalo, nastepnym razem sprobuj bez czosnku, nie
pozalujesz ;)

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

13. Data: 2008-02-21 00:00:25

Od: "luzak" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Wed, 13 Feb 2008 13:58:20 +0100, Flashka napisał(a):
>

> HA! - musiałabym tu książkę napisać...

napisz, napisz. potem zaskarż wszystkich o prawa niematerialne

14. Data: 2008-02-21 01:20:38

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"luzak" <l...@s...pl> wrote in message

> napisz, napisz. potem zaskarż wszystkich o prawa niematerialne

Moglbys nie wyciagac scierwa z plonkownicy kurwa?
I tego drugiego pojeba pansravisty rowniez.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

15. Data: 2008-02-21 01:47:03

Od: "luzak" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> "luzak" <l...@s...pl> wrote in message

> Moglbys nie wyciagac scierwa z plonkownicy kurwa?
> I tego drugiego pojeba pansravisty rowniez.
> [...]

aha....

jego malakser
Ile dać swieżych drożdzy do pieczenia chleba?
Re: ananas
blacha na dach
Wodka w pomaranczach