Łóżko drewniane do sypialni...

1. Data: 2004-02-16 09:07:48

Temat: Łóżko drewniane do sypialni...
Od: "wasiu" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi podać adresy stron internetowych ze
zdjęciami drewnianych łóżek do sypialni?
Z góry dziękuję.

1. Data: 2004-02-16 09:39:33

Temat: Re: Łóżko drewniane do sypialni...
Od: "Artur" <t...@n...adem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wasiu" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi podać adresy stron internetowych ze
> zdjęciami drewnianych łóżek do sypialni?
> Z góry dziękuję.

witam
niestety nie mam adresów takich stron, ale ostatnio kupiłem takie łóżko i
mogę polecić niektóre sklepy :Krakchemia-DHO,Kwitek i Ikea
zjeździłem cały kraków (praktycznie)
bo jak w jednym ładne łóżko to materac kosmicznie drogi i odwrotnie .
W końcu kupiłem oddzielnie , ale stosunkowo duży wybór i ceny umiarkowane w
tych 3 sklepach

1. Data: 2004-02-16 10:27:06

Od: "Crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wprawdzie zeskanowane z "Czterech kątow" ale bardzo mi sie podoba i
postanowilem zbudowac sobie podobne.
http://www.ogloszenie.webpark.pl/lozko.jpg
Tydzien temu ukonczylem budowe- moje wyrko rozni sie tylko detalami a w
połączeniu z dobrym materacem to rewelacja!
Pozdrawiam
Krzysiek

1. Data: 2004-02-19 09:56:29

Od: "PaniDora" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
http://www.meblesosnowe.pl/
pozdrawiam
D.

Pogotowie wod-kan. 24/7 Krakow
SPRZEDAM-żarowki energooszczedne tanio-OSRAM
BLACHA MIEDZIANA-sprzedam
zamienię mieszkanie
Gips czy regips?