Lubię Piaseckiego :)

1. Data: 2008-11-18 09:21:01

Temat: Lubię Piaseckiego :)
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rmf.fm/fakty/?id=146906

2. Data: 2008-11-18 09:38:40

Temat: Re: Lubię Piaseckiego :)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
news:gfu1dk$f0u$1@news.onet.pl...

Nie ogladam telewizji,
ale ten tekst oraz informacje ktore dochodzą od roznych osob pokazuja,
ze konczy sie taryfa ulgowa dla PO (zreszta pisalem o tym wczoraj).
Wyglada to na akcje koordynowana przez jakies osrodki decyzyjne
(w kraju i za granicą).

Nie dziwne ze politycy PO reagują nerwowo,
bo sa przyzwyczejeni do głaskania, Wersalu,
a nie do niewygodnych pytań i przenikliwosci redaktora,
jak to zwykle jest w przypadku innych partii.

Az dziwi ze jeszcze dziennikarze nie zaatakowali do tej pory
zupelnie niespełnionych obietnic PO (dziwi albo nie dziwi).

Ciekawym tylko o co poszlo - prawdopodobnie Tusk przestał wszystkie
wykonywac
polecenia roznych grup wplywu (np. Brukseli) jak robil to do tej pory.
Wiec to takie ostrzezenie. Za jakis czas PO sie pokaja i
w mediach pójdzie przekaz "PO znowu rośnie w sondazach".

Pozdrawiam,
Duch

3. Data: 2008-11-18 09:49:49

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> "Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
>
> Nie ogladam telewizji,

RMF to radio...

> [...]
> ze konczy sie taryfa ulgowa dla PO (zreszta pisalem o tym wczoraj).
> Wyglada to na akcje koordynowana przez jakies osrodki decyzyjne

...i jasne, że "wyraziciel interesów NIEMIECKICH" :DDD

> [...]
>
> Az dziwi ze jeszcze dziennikarze nie zaatakowali do tej pory
> zupelnie niespełnionych obietnic PO (dziwi albo nie dziwi).

No właśnie m.in. wczoraj zaatakowali i Boni od razu dostał apopleksji i się
wziął i obraził,
bo przyszedł mówić o dokonaniach rządu a Agnieszka Burzyńska (kolejna
"wyrazicielka interesów niemieckich")
pytała go o niedokonania, co za faux pas :D

E tam.
Za jakiś czas to będzie koniec świata.
A może już był? ;)

Don

4. Data: 2008-11-18 11:27:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiec to takie ostrzezenie. Za jakis czas PO sie pokaja i
> w mediach pójdzie przekaz "PO znowu rośnie w sondazach".

Ty to masz pierdolca...

5. Data: 2008-11-18 13:48:58

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> http://www.rmf.fm/fakty/?id=146906

a co on taki napastliwy nagle?

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt
of+w+kawałkach.+I+nie+tylko

6. Data: 2008-11-18 13:52:30

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> a co on taki napastliwy nagle?

ja nie widzę nagłej różnicy, ale nawet jeśli jest, to nie obstawiam nowych
instrukcji z niemiec :)

jeżeli ty widzisz, to może rozważ wczorajszy występ michaela bonity plus
zebrane informacje o "układzie nowaka"?

don

7. Data: 2008-11-18 13:53:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> [...]
> nowych instrukcji z niemiec :)
>
> jeżeli ty widzisz, to może rozważ wczorajszy występ michaela bonity plus

nie, nie słucham rmf-u generalnie, tylko mi tak nie pasuje do
"miałkiego" radia.

8. Data: 2008-11-18 13:55:57

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> nie, nie słucham rmf-u generalnie, tylko mi tak nie pasuje do
> "miałkiego" radia.

miałkie nie miałkie, piasecki i olbratowski sa cool

don

9. Data: 2008-11-18 14:03:25

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> miałkie nie miałkie, piasecki i olbratowski sa cool

z blogaska fmf-u:
"2008-11-18 07:21 Emerytury
Rząd twardy jest. Nie uległ presji i od stycznia prawo do wcześniejszych
emerytur straci 750 tysięcy osób. Trzy czwarte miliona. W tym wszyscy
nauczyciele.
Tak było trzeba. Koniec z socjalnym rozpasaniem państwa!
Poza tym nie wyszło rządowi z obcięciem emerytur dla exesbeków, więc
trzeba było szukać oszczędności gdzie indziej.
I to jest cud właśnie; kryzys szalaje, wszystkim wszystko spada, a
emerytury exesbekom nie. Zaś rząd oszczędza.
O takie właśnie sukcesy należy pytać polityków PO!*
W tym exTW Michała Boniego."

*To rada dla dziennikarzy, którzy nie chcą by się na nich platformianie
obrazili.

http://www.rmf.fm/blogi/

w życiu bym nie pomyślał, że oni tam się tak polityką zajmują.
thx

10. Data: 2008-11-18 14:07:13

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> Poza tym nie wyszło rządowi z obcięciem emerytur dla exesbeków
[...]

To z tym obcięciem emerytur dla byłych esbeków w końcu nie wyszło?

Don

2012 - koniec świata?
Edgar Cayce - jak on to robił?
stara rasa