Lubię Wojewódzkiego, ale ...

171. Data: 2009-12-09 01:27:12

Temat: Re: Lubię Wojewódzkiego, ale ...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> [...]
> ale dlatego że jest sztuczna, tak czuję.
> to niby inny temat, ale se popiszę, bo w kielcach jestem, a kielczanie
> grupowi to chyba o wszystkim muszą gadać, nie chcę się wyłamywać.
> a moja córka podeszła do mnie niedawno i nawiązała dialog:

> - tata, a który tam jest najfajniejszy w tym mam talencie, ten
> wojewódzki czy kto jeszcze?
> - nie wiem córka, mało oglądam
> - no ale który?
> - hmmm, wydaje mi się że chylińska, bo w zasadzie jest muzykiem
> najlepsiejszym
> - aha, a nam z asią to się wydaje, że ta foremniak

Koniecznie trzeba porozmawiać z mamą Asi. :)

172. Data: 2009-12-09 10:27:14

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> skoro się powtarzasz to możliwości są w zasadzie takie:
> a. albo mówisz od rzeczy i nikt rozsądny tego nie kuma
> b. albo wszyscy są od rzeczy. kumasz?
>
> wybierz sobie, śmiało :)

No to wybrałem i wracam zbity pies do żony ...

173. Data: 2009-12-09 10:29:49

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <o...@h...com> napisał w wiadomości

> Obiecaj mi, że nie będzisz więcej pisywać na filiozofię a ja w zamian
> przestanę
> pisać na psychologię - i zacznę cię w ten sposób lubić z dystansu. Okay?

Hmmm... Muszę się zastanowić, co znaczy i jaką wartość ma dla mnie i dla AW
abstrakcja
"AW lubi Redarta z dystansu". Może warto, cholera wie ...

174. Data: 2009-12-09 10:32:42

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

R e d a r t pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> No to wybrałem i wracam zbity pies do żony ...

inaczej mówiąc, nawiążę jeszcze raz do obejrzanej przed momentem
dyskusji 7 osób.
najciekawsze i najbardziej żałosne w zasadzie było w niej to,
że wszyscy mówili o tym samym a nie mogli się przez godzinę dogadać,
żeby ustalić wspólne wnioski. tak inne były spojrzenia uczestników na te
same problemy i tak inne postrzeganie rozwiązań - w gruncie rzeczy
jednak sprowadzających się do TEGO SAMEGO - że kręcili się w swoich
punktach widzenia jak te przysłowiowe gówna w przeręblu.

komunikacja - kto wie JAK się komunikować ten odnosi skutek / sukces.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

175. Data: 2009-12-09 10:34:19

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> taa, ja tez nie kumam chylińskiej w jej dance'owej wersji.
> rzygać mi się chce jak na nią patrzę. bo jest straszliwie nienaturalna.

E tam, trza se pofikać trochę ...
No komercha, komercha - ale to jej teren, ma prawo eksperymentować.

> [...]

> najlepsiejszym
> - aha, a nam z asią to się wydaje, że ta foremniak

No i też podtrzymuję, że Chylińska najlepsiejsza. Po akcji zafundowanej
w zespole foremka-wojewóda skierowanej do Kaczoreksa ("miałam te
majtki przed chwilą na sobie") to ja rąk nie załamałem, tylko mi się rzygać
chciało ... Coś jak profanum może, może tak ...

176. Data: 2009-12-09 10:39:12

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jest najładniejsza. Dziewczynki w tym wieku się tym kierują, nie martw
> się. ;)

otóż to. Dlatego trzeba trochę uważać z dzieciakami, bo potem
taki Barbie-idol przemyca zupełnie nie dla nich treści i jest mały problem.

177. Data: 2009-12-09 10:43:32

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

R e d a r t pisze:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> otóż to. Dlatego trzeba trochę uważać z dzieciakami, bo potem
> taki Barbie-idol przemyca zupełnie nie dla nich treści i jest mały problem.

z drugiej strony - jak byłeś mały, co przemycali twoi idole?

178. Data: 2009-12-09 10:44:02

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to wnyki były. czy zasieki?
> w każdym razie utknąłeś :)

Hmmm ...
Tak mi znikąd nagle wpadło na myśl, w związku z tematem (którym wszyscy z
obu grup,
jak widzę, się tu fascynują), że korona cierniowa na czole Chrystusa tez
stanowi podobny
rodzaj zasieków.
Cierpienie Chrystusa w ostatnich dniach i cud zmartwychwstania zaciąga
większość energii,
uwagi. Życie Chrystusa gdzieś w tym wszystkim zanika.
A jakby wyciąć kilka ostatnich kart z jego zycia ... To co ? To dla wielu
całość straciłaby
sens. Straciłaby ?

179. Data: 2009-12-09 10:46:08

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widzenia jak te przysłowiowe gówna w przeręblu.
>
> komunikacja - kto wie JAK się komunikować ten odnosi skutek / sukces.

zbitemu psu dźwięczało w głowie, pomyślał przez chwilę, że to pan gwiżdże,
odwrócił się, podszedł, dostał jeszcze kilka kiji i znów wraca, bogatszy ...

180. Data: 2009-12-09 10:53:26

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z drugiej strony - jak byłeś mały, co przemycali twoi idole?

Jak byłem mały to nie miałem telewizora, nawet czarno-białego.
Moimi idolami były pokratkowane postaci z bajki jakiejś nieznanej
za bardzo, ale Disneja. Pokratkowane, bo nalepione na klocki
(w liczbie 6) i gotowi do zabawy w układankę. Kiedyś takie fajne
te klocki robili, że wystarczyło jeden obrazek ułożyć - a potem
kilkoma zręcznymi ruchami odwracającymi całe wiersze z ewentualnymi
przeniesieniami (podstawowe operatory: obrót i przesunięcie)
można było zobaczyć wszystkie sześć obrazków.
Takie właśnie fascynacje podsuwali mi moi idole z dzieciństwa.

A dzisiaj takich klocków nie widuję. Moje dzieciaki bawią się takimi,
co jak jeden obrazek ułożysz, to reszta jest zawsze w kaszanie.

Nie dziwię się, że wolą telewizję ;)

KIDNAPER_OM (_CE)...
The Morning
A'propos wątków z ilością wypowiedzi ponad 100...
Do Paulinki.
Niemcy podnoszą głowę...